ניוזים חמיםחדשותחינוךמשפט

2 סייעות ב"גן סיגל" בחולון הורשעו בעשרות מקרי תקיפה והתעללות כלפי הפעוטות. השופט: "ניכר שכל הסייעות בגן הזה כלל לא אוהבות ילדים"

2 הסייעות ב"גן סיגל" בחולון, אורטל בנימין בת 27 מחולון ורינת ינקו בת 50 מתל אביב, הורשעו כל אחת בעשרות סעיפי התעללות ותקיפה כלפי הפעוטות בגן

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום את שתי הסייעות ב"גן סיגל" בחולון, אורטל בנימין ורינת ינקו בהתעללות ותקיפת 26 הפעוטות בגן, בעשרות מקרים שונים.

בנימין הורשעה בתשע עבירות של התעללות בקטין, 16 עבירות של תקיפה וחבלה וב-20 עבירות של תקיפה סתם. ינקו הורשעה בשלוש עבירות של התעללות בקטין, שלוש עבירות של תקיפה הגורמת לחבלה וב-26 עבירות של תקיפת סתם. שתי הסייעות הורשעו גם בהתעללות נפשית.

השופט יוסף טופף בפסיקתו ציין: "אחרי שההורים שמו את ילדיהם חסרי הישע ושער הגן נסגר, ראיתי מכות, הטחות, האבסה, ראיתי תינוקות מחבקים זה את זה ברגעי מצוקה ובכי, ראיתי סייעות בגן ילדים, שלכלל א אוהבות ילדים. מעשיהן כללו אירועי אלימות בהם מעשי אלימות, תקיפה וחבלה על בסיס יום יומי, לעיתים שעה אחר שעה…. ההתנהלות האלימה הפכה לשגרה בגן".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות