בריאות

'בית רבקה' ממשיך להוביל באיכות רפואית, כך עולה מהתוכנית הלאומית למדדי איכות של משרד הבריאות

ד"ר מירה מרם אדרי, מנהלת המרכז הרפואי בית רבקה מקבוצת כללית: "מטרתנו בבית רבקה היא להביא את המטופל לרמת תפקוד מרבית ולאפשר לו איכות חיים גבוהה ככל שניתן."

'בית רבקה', מקבוצת כללית, מדורג זו השנה השלישית ברציפות כמרכז השיקומי הגריאטרי המוביל בקטגוריית בתי החולים הגריאטריים וקיבל שוב את הציון המקסימלי (10) בתוכנית הלאומית שמוביל משרד הבריאות.

מדי שנה מפרסם משרד הבריאות את תוצאות התוכנית הלאומית למדדי איכות הבוחנת את העמידה של בתי החולים ביעדים שקבע משרד הבריאות. התוכנית הלאומית למדדי איכות מקיפה תחומים נרחבים שהם בליבת העשייה של מערכת הבריאות בישראל. היא נועדה לקדם את הטיפול הרפואי האיכותי והבטוח בנושאים מרכזיים ונבחרים במערכת הבריאות בישראל.

ד"ר מירה מרם אדרי, מנהלת המרכז הרפואי בית רבקה מקבוצת כללית, "זו השנה השלישית ברציפות שבית החולים שומר על מסורת ארוכת שנים של איכות ומקצוענות בשיקום וטיפול בגיל השלישי. מטרתנו בבית רבקה היא להביא את המטופל לרמת תפקוד מרבית ולאפשר לו איכות חיים גבוהה ככל שניתן. הדאגה למטופלינו היא בכל ההיבטים, כפי שמתבטא בעשרת מדדי האיכות השונים המתייחסים לטיפול ושיקום ברמה הגבוהה ביותר, תוך שילוב דאגה לגוף ולנפש. אנו גאים בהיותנו המרכז הרפואי השיקומי הגריאטרי המוביל בישראל ונמשיך לשקוד יום יום על מתן טיפול איכותי ביותר למטופלינו."

בית רבקה הינו המרכז הרפואי שיקומי גריאטרי ומטרתו היא להביא את המטופל לרמת תפקוד מרבית ולהחזירו לביתו במצב התפקודי האופטימלי ביותר האפשרי בכדי לאפשר לו איכות חיים ראויה. במרכז הרפואי מחלקות שיקומיות בתחומים שונים: שיקום נשימתי, שיקום אורתופדי, שיקום לאחר אירוע מוחי, שיקום נוירולוגי ושיקום לאחר אשפוז ממושך ובחולים אונקולוגיים. מקצוענות, איכות, מסירות ואכפתיות בצד חדשנות, מחקר ואקדמיה מהווים את העקרונות לאורם עובד המרכז הרפואי.

צילום: דוברות כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות