ניוזים חמיםחדשותמשפט

הפרקליטות ביקשה להטיל 15 שנות מאסר על ההורים מלוד, שהתעללו באכזריות בבתם בת השש, שנמצאה קשורה במקלחת הבית בזמן שהם יצאו לנפוש

15 שנות מאסר לאב ו-14 לאם, זה מה שמבקשת הפרקליטות להטיל על זוג ההורים מלוד שהתעללו באכזריות בהתם בת השש

במסגרת הטיעונים לעונש בעניינם של ההורים, שהורשעו בהתעללות ותקיפה של בתם בת ה-6 מלוד, אשר נמצא קשורה בחבל במקלחת בית הוריה, דרשה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) 11-15 שנות מאסר לאב ו 10-14 שנות מאסר לאם.

עו"ד הינד נאבלסי, טענה בדיון כי: "הנאשמים לכאורה היו הוריה של הקטינה, אך הורים הם לא היו בעבורה… כתב האישום מגולל סיפור חייה של ילדה קטנה, גיבורה שורדת… מתאר את הזוועות אותן חוותה במהלך השנה בה שהתה בבית הוריה. שנה רצופה בייסורים, כאב ואכזריות כלפיה! האלימות, ההתעללות וההזנחה הרגשית והפיזית… הינן מהחמורות שבית משפט ידע וראה, מדובר בהתעללות שכוונה כלפי ילדה חסרת ישע, התעללות ממושכת אינטנסיבית, שנמשכה על פני כשנה והתאפיינה באכזריות רבה.
הנאשמים השחיתו את נפשה, את התמימות שלה, את הילדות שלה, מחקו את קיומה כאדם וכילדה, צילקו את נפשה וגופה וגזלו ממנה את זכות לקיום – הזכות לאכול, לשחק ולקבל חום ואהבה, זכויות שכל ילד זוכה להן מצד הוריו… קשה להתייחס לנאשמים כבני אנוש בעלי רגשות ומצפון, אשר מסוגלים לגלות חמלה ויחס אנוש לזולת. התיאורים המופיעים בכתב האישום עולים על כל דימיון, ויש בהם כדי ללמד על מידת האכזריות ואטימות הלב שגילו הנאשמים בהתעללות הקשה בבתם."

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות