חדשותמשפט

אטימות נוסח ועד בית בר"ג: חסמו שימוש במעלית לקשיש בן 90 שגר בקומה 3, בגלל חוב מצטבר של 300 שקל בלבד, שהתקשה לשלם

ועד בניין מגורים ברמת גן החליט לחסום שימוש במעלית לקשיש חולה בן 90, שמתגורר בקומה 3, בגלל שלא שילם ועד בית בסך 300 שקל בלבד, בשל קשיים כלכליים. עכשיו הוצא צו לועד הבית

זה סיפור לא יאמן על אטימות מצד שכנים ואזרחים, שבמקום לדאוג לקשיש בן 90, חולה וקשה יום, הם הפכו את חייו לבלתי אפשריים והכל בגלל חוב לוועד שהצטבר ל-300 שקל בלבד.

קשיש בן 90, המתגורר בקומה שלישית בבניין מגורים ברמת גן, גילה לפני מספר שבועות כי ועד הבניין החליט לחסום את הגעת המעלית לקומה בה הוא גר, מאחר ובשל קשיים כלכליים לא שילם ועד בית במשך חצי שנה בסכום מצטבר של 300 שקל בלבד.

וכך, הקשיש שעבר שבץ מוחי וסובל מבעיות רפואיות המגבילות את תנועתו, מצא עצמו נצור וכלוא בהיתו מבלי שיוכל ללכת לרופא או לצאת לכל דבר אחר.

הוא פנה לעזרת הסיוע המשפטי במשרד המשפטים, ואלו פנו וביקשו להוציא צו לוועד הבית המורה להם להשיב לקשיש את השימוש במעלית.

לפני מספר ימים, המפקחת אושרת ארפי-מוראי הורתה על הוצאת צו זמני שמורה לוועד הבניין לחבר מחדש ולאלתר את מעלית הבניין המשותף לקומה השלישית שבה מתגורר שלמה.

עו"ד קדיס ועו"ד רעות מיכאלי מהסיוע המשפטי מסרו: "מדובר במקרה חמור של אטימות לב כלפי קשיש כבן 90, תוך פגיעה חמורה בזכויותיו וכליאתו הלכה למעשה בביתו. אנו מצפים שנציגות הבית המשותף תפעל לקיים את ההחלטה בהקדם".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות