מעצר חשוד, תושב השטחים, בגניבת רכב מתל אביב
שילוב זרועות בין מחוזות הוביל למעצר חשוד, תושב השטחים, בגניבת רכב מתל אביב – שוטרי תחנת שר"ת במרחב איילון, בשיתוף שוטרי תחנת מודיעין עילית במחוז ש"י, עצרו חשוד אשר גנב רכב מדרום תל אביב; הבוקר, הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות של מחוז תל אביב, לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים
בתאריך 18.6.2026, בשעות הבוקר המוקדמות, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות רכב שנגנב מרחוב צונזר בתל אביב ונע לכיוון כביש 5.
עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת שר"ת הוזנקו למקום והחלו באיסוף ממצאים ובסריקות נרחבות, תוך תיאום ושיתוף פעולה עם יחידות נוספות בהתאם לנתיב בריחתו של החשוד.
בהמשך, ולאחר יצירת קשר עם מחוז ש"י, שוטרי תחנת מודיעין עילית הקימו מחסומים בהתאם לכיוון נסיעת הרכב הגנוב, והובילו למעצר החשוד בכביש 446, כשהוא נוהג ברכב שנגנב.
החשוד (24) תושב הכפר נאקורה, הועבר לחקירה בתחנת שר"ת, שבסיומה נכלא. מעצרו הוארך מעת לעת, ובמהלך ימי המעצר התגבשה תשתית ראייתית נגדו.
הבוקר, הוגש נגדו כתב אישום בגין ביצוע עבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, גניבת רכב, נהיגה ללא רישיון וללא ביטוח.



































































































