ניוזים חמיםחדשותחינוךמשפט

3.5 מאסר בפועל על הגננת לובה קזקביץ' מ"גן לובה" בר"ג שהתעללה ב-11 פעוטות באופן שיטתי

3.5 שנות מאסר בפועל ועוד שנה על תנאי ופיצוי בסך 50 אלף שקל נגזרו על לובה קזקביץ', הגננת מ"גן לובה" ברמת גן שהורשעה במספר רב של התעללויות ותקיפת פעוטות בני שנה עד שלוש בגן שניהלה

שלוש וחצי שנות מאסר נגזרו הבוקר על לובה קזקביץ', מנהלת "גן ומשפחתון לובה" ברמת גן, לאחר שכבר הורשעה ב-14 עבירות של תקיפה על ידי אחראי ובשיבוש הליכי משפט – לאחר שניסתה למחוק חומרים ממצלמות האבטחה בגן.  בנוסף, נגזרו על קזקביץ' 12 חודשי מאסר על תנאי ופיצויים על סך 50 אלף שקלים.

לפני כשנה וחצי נחשפו סרטונים בהם מתועדת קזקביץ' כשהיא מכה, דוחפת ומטיחה בכוח פעוטות בני חודשים אחדים עד גיל שלוש. כמו כן, היא תועדה כשהיא כובלת אותם לכיסאות במשך שעות ארוכות.

הפרשה החלה להחשף לאחר שאחד הילדים סיפר לאמו שהגננת מרביצה לו. כשההורים פנו לקזקביץ' ודרשו לראות את צילומי המצלמות בגן, היא טענה כי שכחה להפעיל אותם.

בכתב האישום שהוגש נגדה נכתב: "במספר רב של הזדמנויות ובשלל דרכים, היא תקפה והתעללה הנאשמת בקטינים, השליטה בגן אווירה של טרור, לרבות בדרך של מכות, דחיפות, משיכות, הטחות, צעקות והתנהגויות אלימות וכוחניות אחרות".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות