ניוזים חמיםחדשות

בעלה של כרמלה רוצקי בת ה-70 שנפטרה היום לאחר שנפגעה מאופניים חשמליים בזמן שטיילה בטיילת ת"א בשבת, מפנה אצבע מאשימה ושואל: "איך אין הפרדה בין הולכי הרגל לרוכבים ממונעים?"

כרמי רוצקי בת ה-79 טיילה להנאתה בשבת בבוקר בטיילת תל ברוך בת"א, עד שרוכב אופניים חשמליים פגע בה בחוזקה. 3 ימים נלחמו על חייה, עד שהלילה היא נפטרה. עתה למשפחתה יש שאלות נוקבות

היום בלילה נקבע מותה של כרמלה רוצקי בת ה-70, שנפגעה בשבת האחרונה מרוכב אופניים חשמליים בזמן שטיילה עם חברה בטיילת בתל אביב.

בפוסט שפורסם בדף של בית החולים "איכילוב", שואל בעלה חיים בדמעות לפני שיצא להלווייתה בבית העלמין: ״איך אין הפרדה ברורה בין הולכי רגל לרוכבים על כלים חשמליים? בסוף, איבדתי את אישתי האהובה בגלל שטות ושידעו כולם שהייתה לי אישה נפלאה״.

וכך נכתב על כרמלה בדף איכילוב: "לאשה בתמונה קראו כרמלה רוצקי אבל כולם קראו לה כרמי. רק לפני שבוע, בעלה חיים, שלושת ילדיה והנכדים האהובים שלה חגגו לה יום הולדת 70.

"בשבת האחרונה היא הגיעה עם חברה טובה ליום כיף בתל אביב ובזמן שצעדה להנאתה בטיילת של תל ברוך, נהנית מהשמש היפה שיצאה, היא נדרסה על ידי רוכב אופניים חשמליים שפגע בה בחוזקה.

כרמי עפה לרצפה וראשה נחבט ברצפת הבטון. בבדיקות במיון כאן באיכילוב נמצא שהיא ספגה מכה אנושה בראשה. היא הטלטלה במשך 3 ימים בין חיים ומוות, ואתמול בערב, התאספה משפחתה האהובה ליד מיטתה במחלקה פנימית ונפרדה ממנה בפעם האחרונה".

מהמשטרה הודיעו כי עכבו לחקירה את רוכב האופניים בן ה-22 והוא כבר שוחרר.

עמותת אור ירוק מפרסמת היום, כי: 96 הולכי רגל אושפזו בבתי החולים לאחר שנפגעו מתאונות אופניים או קורקינטים חשמליים בשנת 2021, לעומת 67 הולכי הרגל שנפגעו בשנת 2020 – עליה של 43 אחוז.

 

צילום: פייסבוק איכילוב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות