ניוזים חמיםחדשותמשפט

16 שנות מאסר נגזרו על אלון אשטמקר, תושב המרכז, שאנס נערה בת 15 שהגיעה לנקות את ביתו והוא הכיר את הוריה: "נהג באכזריות וסדיזם"

16 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצויים בגובה של מאה אלף שקלים על אלון אשטמקר, שהורשע על פי הודאתו באונס נערה בת 15, שהגיעה לנקות את ביתו והכיר את משפחתה.

בית המשפט מחוזי בתל אביב גזר היום 16 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצויים בגובה של מאה אלף שקלים על אלון אשטמקר, שהורשע על פי הודאתו באונס נערה בת 15, שהגיעה לנקות את ביתו והכיר את משפחתה.

מכתב האישום המתוקן, בו הודה אשטמקר, עלה כי במהלך שנת 2015, הקטינה בת ה-15 נהגה להגיע עם קרוב משפחה לנקות את ביתו של אשטמקר, שהיה בקשרי ידידות עם משפחתה. באחת הפעמים בה הגיעו לדירתו, הזמין את השניים לצפות בסרט פורנוגרפי ואף סיפק להם משקאות אלכוהוליים. במהלך הצפייה בסרט, ביצע מעשה מגונה בקטינה, שלא בהסכמתה.

בשלב מסוים, הוביל את הקטינה לחדר השינה, בעוד קרוב משפחתה נותר לצפות בסרט. אז, ביצע בה מעשי אינוס, תוך שימוש בכח וגרימת חבלות, בעוד הקטינה מתחננת בפניו ומבקשת שיעזוב אותה.

בגזר הדין קבע בית המשפט כי: "פגיעה מינית בקטין היא פגיעה בעלת השלכות רבות במישורי חיים שונים על עולמו בהווה ובעתיד של הקטין".

עוד נכתב בגזר הדין: "שוב ושוב חילל הנאשם את גופה, נפשה ופרטיותה של המתלוננת משל הייתה בובת משחק לביצוע מעשיו השפלים והזוועתיים ומימוש יצרים אפלים ביותר מאלה שבן אנוש יכול להעלות על דעתו ולדמיין… עם אכזריות אין קץ וסדיזם לשמו".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות