ניוזים חמיםחדשותמשפט

הותר לפרסום: ראש העיר פ"ת, רמי גרינברג, הוא זה שנעצר השבוע ונחקר בחשד לסחיטה באיומים ושוחד

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה שעוד לא השלים קדנציה, הוא זה שנעצר ונחקר השבוע ע"י חוקרי להב 433 בחשד כי שדרש לפטר או להרחיק את מתנגדיו כתנאי להעברת תקציבים למוסדות שמעסיקים אותם וכן בחשד לשוחד. גרינברג נשלח למעצר בית, שם כתב פוסט בו כתב: "אין לי מה להסתיר"

הותר לפרסום כי ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג הוא ראש הרשות המקומית שנחקר ביום שני השבוע ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בחשד לעבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע.

ביחד עם גרינברג, נחקרו שלושה ממקורביו. על פי החשד, גרינברג איים על מוסדות שונים שאם יעסיקו גורמים המתנגדים לו, הוא לא יעביר להם תקציבים המגיעים להם.

ראש העיר נחקר במשך 14 שעות, והחקירה כללה גם עימותים בין החשודים. בתום חקירתו הורחק גרינברג ליומיים מהעירייה.

הבוקר, גרינברג פרסם בדף הפייסבוק שלו התייחסות לפרשה וכך כתב: "לאור השמועות, חשוב לי לשתף אתכם בפרטים שניתן. ביום שני בבוקר התבקשתי להגיע באופן עצמאי לחקירה בנושא מסוים. כאזרח שמאמין במערכת אכיפת החוק ומכבד אותה מאד, הגעתי והשבתי לכל השאלות. אין לי מה להסתיר ואני משוכנע כי בסוף הבדיקה הדברים יתבהרו. כראש עיר, ביטלתי את עצמי בצורה הכי ברורה ורתמתי את כל כוחי רק למען האינטרס הציבורי. כך אני נוהג כל חיי וכך אנהג תמיד".

 

צילום: עיריית פ"ת

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות