ניוזים חמיםחדשות

תושב בני ברק בן 31 נעצר לאחר ש"ייבא" 12 קילו סמים. בדירתו נמצאו סמים ועשרות טלפונים ניידים

תושב בני ברק בן 31 הצליח במשך תקופה לייבא סמים מחו"ל באמצעות חבילות משלוח, עד שבמכס עלו על זה ובפשיטה על ביתו נמצאו עוד הפתעות מלבד סמים

בחודש מאי פתחו חוקרי תחנת גבעתיים בחקירה, בדבר חשד ליבוא סמים לארץ מחו"ל באמצעות משלוחים. וזאת לאחר שהמשלוחים, בהם 12 קילו סמים, נתפסו על ידי המכס בנתב"ג. באמצעות פעולות חקירה טכנולוגיות ומבצעיות עלו החוקרים על זהותו של חשוד במעשה, תושב בני ברק בן 31.

לפני כשבועיים עצרו בלשי תחנת גבעתיים את החשוד ובחיפוש שבוצע בדירתו נתפסו סמים מסוגים שונים, כסף מזומן, ישראלי וזר, בשווי כולל של מעל מאה אלף שקל וכן עשרות כרטיסי סים, טלפונים ניידים ומכשירי טלפון סלולרי.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב, כאשר תוך כדי החקירה אותרו משלוחים נוספים המיוחסים לחשוד ובסך הכל שבעה.

אתמול הגישה חטיבת התביעות במחוז תל אביב הצהרת תובע נגד החשוד בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירות אלו ומעצרו הוארך עד יום חמישי.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות