ניוזים חמיםחדשות

טרגדיה כפולה בחוף לא מוכרז בפלמחים: אב בן 55 ובתו בת ה-18 טבעו למוות, לאחר שהאב נכנס למים להציל את הבת שנסחפה

טרגדיה כפולה הלילה בחוף לא מוכרז בפלמחים, כשאב שנכנס להציל את בתו בת ה-18 שנסחפה, טבע למוות יחד איתה, כשעל החוף נותרו אשתו ושני ילדיו הקטנים

טרגדיה כפולה אמש בחוף לא מוכרז בפלמחים. משפחה של הורים מחורה ושלושת ילדיהם הגיעו לרחוץ בערב בחוף הלא מוכרז. הבת, בת ה-18 החלה לטבוע וזעקה לעזרה. שני הוריה נכנסו למים, אך האב נסחף וכך טבע יחד עם הבת.

בשעה 21:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על טביעה בחוף לא מוכרז בפלמחים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שמיר-אסף הרופא גבר כבן 55 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה וצעירה כבת 18 במצב קשה כשהיא מונשמת. במהלך הלילה נקבע קודם מותו של האב, סאקר אל-עטאונה ומאוחר יותר גם של הבת.
החובשים של מד"א דניס סבצ'נקו ויוסף ששון סיפרו: "הגענו עם הניידות טיפול נמרץ ואופנועי החירום של מד"א בסמוך לחוף ורצנו מאות מטרים בחשכה מוחלטת עם כל הציוד הרפואי עד לקו המים. גבר כבן 55 וצעירה כבת 18 שכבו על החול במרחק של עשרות מטרים אחד מהשניה כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הדלקנו פנסים על מנת שנוכל לבצע בדיקות רפואיות והתחלנו מיד בפעולות החייאה מאומצות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות כשמקביל שוטרים האירו את האזור באמצעות זיקוקי תאורה. כעבור דקות ארוכות של טיפול רפואי אינטנסיבי ליבה של הצעירה שב לפעום והיא פונתה במצב אנוש לבית החולים כשהיא מונשמת. הגבר הועבר באמצעות ג'יפ לניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה ופונה לבית החולים כשמצבו אנוש."

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות