ניוזים חמיםמשפט

שנת מאסר בפועל למטפלת ציפורה דוד שתועדה מתעללת קשות בפעוט בנס ציונה, בו טיפלה. "היא נהגה בו באלימות ואגרסיביות"

שנת מאסר בפועל ושמונה חודשים על תנאי נגזרו על ציפורה דוד, המטפלת שהתעללה קשות בפעוט בו הייתה אמורה לטפל בביתו בנס ציונה. הורי הפעוט הביעו שביעות רצון מגזר הדין

הבוקר בית משפט השלום ברחובות, גזר על המטפלת בנס ציונה, ציפורה דוד, שהורשעה בהתעללות בפעוט חסר ישע, מאסר בפועל: 12 חודשים מאסר בפועל וכן 8 חודשים מאסר על תנאי. כמו כן, דוד תפצה את הורי התינוק בו התעללה, בסכום של 10 אלף ש"ח.

השופטת פינק שגזרה את דינה, אמרה: "הנאשמת הורשעה בהתעללות. מתקיימים כל ששת התנאים לעבירה זו, הנאשמת נהגה באכזריות תוך הטלת אימה משמעותית". עוד ציינה השופטת כי: "המעשים מתרחשים בעיקר על פני יום אחד בסדרה ארוכה של מקרים אלימים קצרים… היא נהגה בהתנהגות בזויה כלפי תינוק חסר ישע תוך הפרה קשה של אמון ההורים בה… היא נהגה בו באלימות ואגרסיביות. הסרטונים מדברים על פוטנציאל קשה לגרימת נזק וסבל לתינוק".

המטפלת דוד המורשעת דיברה לפני הדיון וביקשה סליחה ואמרה: "אני מאוד מתנצלת, אני מצטערת, זה היה יום מאוד גרוע בחיי. אני מתנצלת בפני המשפחה ובפני כל המעורבים בעניין". בת אל רוגוב, אם התינוק שבו התעללה דוד, צעקה לעברה: "התחושות שיש לך היום ילוו אותך כל החיים". המטפלת בת ה-65 אמורה להתחיל לרצות את דינה בספטמבר הקרוב.

הורי הפעוט שעבר התעללות מנס ציונה, הביעו שביעות רצון מגזר הדין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות