ניוזים חמיםחדשותחינוךמשפט

22 חודשי מאסר בפועל נגזרו על סיגל אלקיים-וייס, הגננת שהתעללה בילדי גן "הקטנטנים של יעל" בר"ג. ההורים: "שתהנה עכשיו לשבת בכלא"

22 חודשי מאסר בפועל ופיצוי כספי לילדים שעברו התעללות, זה מה שנגזר הבוקר על סיגל אלקיים-וייס, גננת הגן "הקטנטנים של יעל" ברמת גן, בגין התעללות בילדי הגן. הורי הילדים צעקו לעברה: "עכשיו תהני לשבת בכלא על מה שעשית לילדים שלנו!"

בית המשפט השלום גזר הבוקר על סיגל אלקיים-וייס, גננת הגן "הקטנטנים של יעל" ברמת גן, עונש של 22 חודשי מאסר בפועל, בגין התעללות בילדי הגן. אלקיים צפויה להתחיל את תקופת המאסר שלה ב-2.6, בנוסף, נפסק כי תפצה את משפחות הנפגעים, כל אחת ב-3000 שקל.

שופטת בית המשפט השלום שגזרה א. דינה, אמרה: "מעשי הנאשמת פגעו בערכים בסיסיים, שפוגעים בגוף ומצלקים את הנפש…מדובר בפגיעה בפעוטות שעוד לא יכולים לדבר".

עם יציאתה מאולם בית המשפט, הורי הילדים צעקו לעבר וייס: "תהני עכשיו לשבת בכלא על מה שעשית לילדים שלנו!".

בדיון קודם, נגזר על מנהלת הגן, יעל סבתו, שישה חודשי מאסר על תנאי, לאחר שחתמה על הסדר טיעון עם בית המשפט.

 

צילום: תיעוד ממצלמות "הקטנטנים של יעל"

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות