ניוזים חמיםחדשותמשפט

כתב אישום חמור נגד תושב חולון, בעל מלון "ELIMNA" ביפו שצילם בסתר את אורחי המלון בחדרים

היום הוגש כתב אישום נגד ניסים מור (36) מחולון, בעליו של מלון “ELIMNA” ביפו בגין מעשה מגונה, פגיעה בפרטיות והאזנת סתר. זאת לאחר שהניח מצלמות נסתרות בחדרי המלון

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד ניסים מור (36) מחולון, בעליו של מלון “ELIMNA” ביפו בגין מעשה מגונה, פגיעה בפרטיות והאזנת סתר. זאת לאחר שהניח מצלמות נסתרות בחדרי המלון.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו”ד עמית שלוס – לייזרוביץ, במהלך התקופה בה שימש הנאשם כבעליו של בית המלון הוא החזיק מצלמה ובה כרטיס זיכרון, הכולל הקלטת תמונה וקול. בהזדמנויות שונות, הניח הנאשם את המצלמה הנסתרת בחדרים שונים במלון בהם שהו אורחים, כיוון אותה לעבר המיטה בחדרים והפעילה, ביודעו כי המצלמה מצלמת ומקליטה תמונה וקול. זאת במטרה לתעד ולהקליט זוגות בחדרי המלון ללא ידיעתם או הסכמתם, כשהם במצבים אינטימיים, תוך פגיעה בפרטיותם. במועד מאוחר יותר, הוציא הנאשם את המצלמה הנסתרת מהחדר וצפה והאזין לתוצרים שתועדו בה.
במקביל, הגישה עו”ד שלוס – לייזרוביץ בקשה להארכת תנאים מגבילים, במסגרתה התבקש בית המשפט, בין היתר להאריך את הרחקתו של הנאשם ממקום העסק ואת איסור העיסוק בתחום המלונאות. התיק נחקר על ידי תחנת יפו – יפתח במשטרת ישראל.

 

צילום: מאתר מלון אלמינה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות