ניוזים חמיםחדשותחינוךמשפט

4 סייעות מ"הגן של טולי" ברמלה הורשעו בעבירות התעללות קשה בפעוטות, בכ-28 מקרים. הפרקליטות תדרוש עונש מאסר של 7 שנים לכל אחת

סטרו לפעוטות, הטיחו אותם על הרצפה, בעטו, זרקו עליהם חפצים, זה רק מקצת מעשרות מקרי התקיפה וההתעללות שביצעו 4 הסייעות ב"כן של טולי" ברמלה כנגד 11 פעוטות חסרי ישע, בעשרות מקרים. היום הן הורשעו ועתה הפרקליטות תדרוש עונש מאסר כבד לכל אחת

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע היום (רביעי) על פי הודאתן, את הסייעות ב"גן של טולי" ברמלה, רוחמה סעד (37), נירית שוויד (46), ננה (חני) צאצאשווילי (50) ואורלי שרגני (37) בעבירות התעללות ותקיפה של קטינים בלפחות 22 מקרים שונים נגד 11 פעוטות בגן.

במסגרת הסדר טיעון, שנחתם בין הצדדים, הגישה עו"ד יעל תרם מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי), כתב אישום מתוקן כנגד הנאשמות. מכתב האישום המונה עשרים ושמונה אישומים עולה כי במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום, בהזדמנויות רבות ושונות במהלך עבודתן בגן ובתדירות כמעט יומיומית, תקפו הנאשמות תינוקות ופעוטות בגן. בין היתר אחזו הנאשמות בפעוטות בחוזקה; משכו אותם בידיהם וברגליהם וגררו אותם; הרימו את הפעוטות והטיחו אותם בחוזקה על מזרונים או על כסאות; סטרו לקטינים; השליכו חפצים שונים על הפעוטות, ביניהם חבילות מגבונים וצעצועים ועוד.

כך לדוגמה סעד ושוויד נהגו לפזר חטיפים ודברי מאכל על הרצפה ולגרום לתינוקות לאכול מהרצפה. בעוד צאצאשווילי ושרגני נהגו להאכיל את התינוקות בעודם יושבים על טרמפולינה תוך שהן דוחופות להן את האוכל בניגוד לרצונם.

בכתב האישום נכתב עוד: "הנאשמות התעללו בקטינים חסרי ישע, בהיותן אחראיות עליהם. ההתעללות באה לידי ביטוי בין היתר בטיב האירועים; ריבוים של המעשים והקטינים הנפגעים; תדירותם; גילם הרך של הקטינים; והיותן האחראיות הבלעדיות על צרכיהם, בריאותם ושלומם במהלך האירועים המפורטים בכתב האישום. מכלול הנסיבות הפך את ההתנהלות המתעללת לשגרה אליה נחשפו כל הקטינים ששהו בגן"

הסדר הטיעון אינו כולל הסכמות לגבי העונש, ובדיון שהתקיים היום ביקשה עו"ד תרם להטיל על הנאשמות בין היתר 7 שנות מאסר בפועל. לנאשמות יוחסו עבירות של התעללות בקטין (ריבוי עבירות); תקיפת קטין הגורמת חבלה (ריבוי עבירות); תקיפה סתם (ריבוי עבירות) וניסיון לתקיפה סתם (ריבוי עבירות) לסעד שוויד יוחסה גם עבירת הפרת חובה על ידי אחראי.

 

צילום אילוסטרציה: המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות