ניוזים חמיםחדשותמשפט

לא תאמינו איזה תירוץ נתן כרמל שאמה הכהן, על כך שהפר צו של ועדת הבחירות האוסר עליו להשתמש בקבוצות הווטסאפ העירוניות לשם תעמולה עצמית

האם ראש עיריית רמת גן הפר את החלטת יו"ר ועדת הבחירות האזורית, שאסר עליו להשתמש בקבוצות הווטסאפ העירוניות לשם תעמולה אישית? וכמה הוא שילם על כך?

לפני מספר ימים יו"ר ועדת הבחירות האזורית תל אביב, השופט גרשון גונטובניק (ביום רביעי לפני כשבוע) נתן צו האוסר על ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן ועיריית רמת גן לשתף פוסטים וקישורים מדף הפייסבוק של שאמה בקבוצות הווטסאפ העירוניות. הצו ניתן בעקבות עתירה שהגישו יו"ר האופוזיציה, ליעד אילני וחברת המועצה עו"ד חיה מנע.

ואכן יו"ר ועדת הבחירות נענה לבקשתם לאור העובדה ששאמה הכהן משתמש לצורכי תעמולה עצמית בקבוצות הווטסאפ העירוניות הממומנות מכספי הציבור וזאת לתועלתו האישית בעיקר לקראת מערכת הבחירות.

אלא ששאמה הכהן לא ממש התרגש מהצו הזה ולא עברו ימים ספורים ושוב גילו תושבי רמת גן המקושרים לקבוצות הווטסאפ העירוניות פוסט שנשלח היישר מדף הפייסבוק של שאמה הכהן, תוך כך שראש עיריית רמת גן מפר בבוטות את צו השופט גונטובניק.

בתגובה, אילני ומנע הגישו לבית המשפט בקשה לביזיון החלטת בית המשפט על ידי שאמה הכהן.

באי כוחו של שאמה הכהן הסבירו בדיון בפני השופט גונטובניק כי שאמה הכהן אכן התנתק מכל קבוצות הווטסאפ העירוניות ואינו מנהל אותן, אלא שבעיה טכנית בנייד של שאמה הכהן, ככה לדבריו, גרמה לכך שהפוסט באופן מסתורי ישלח אוטומטית את הפוסט שלו היישר מהפייסבוק לקבוצות הווטסאפ.

מאחר ושאמה הכהן היה עסוק לאחרונה במסעות שונים לחו"ל, לא ניתן היה לטפל "בבעיה הטכנית" המסתורית בנייד שלו.

השופט החליט לתת לשאמה הכהן עוד הזדמנות לתקן את הנעשה, עם זאת חייב אותו לשלם 7000 שקל לאילני ומנע בעבור הוצאות משפט וכתב: "מדובר בהפרה מהותית וממשית".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות