ניוזים חמיםחדשותמשפט

כתב אישום נגד משה פרי מראשל"צ, שרצח ביום הולדתה את גרושתו לעיני בנם, כשהוא דוקר אותה 16 פעמים

משה פרי מראשון לציון החליט לרצוח את גרושתו רילי ביום הולדתה, כל זאת לעיני בנם. הסיבה: הוא לא סבל שהיא נפגשת עם גברים ושלדבריו מנעה ממנו לראות את נכדיו. אז הוא פרץ לדירתה ודקר אותה 16 פעם

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד תושב ראשון לציון משה פרי (52) בגין רצח את גרושתו רילי פרי, ביום הולדתה בחודש מאי האחרון, וכל זאת לעיני ילדיהם כשבנו נאבק בו ומנסה למנוע ממנו לרצוח את אמו. על פי כתב האישום, פרי החליט לרצוח את אשתו לשעבר בין היתר מאחר שסבר שהיא בקשר עם גברים אחרים וכי היא מונעת ממנו, לטענתו, להיפגש עם ילדיו ונכדיו.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין דודי ענבר עולה כי משה ורילי פרי התגרשו בשנת 2018 והחל משנת 2021 התגוררו בנפרד, כשרילי התגוררה בראשון לציון עם בנם הבגיר. במשך כמה חודשים לפני מקרה הרצח, משה היה עוקב אחרי רילי כדי לוודא שהיא לא בקשר עם גברים אחרים והתקשר אליה, גם בשעות הלילה, לפעמים מטלפונים שונים, וקילל אותה בגלל שהיא כביכול נפגשת עם גברים אחרים.

משה פרי לא הסתפק בכך ואף נהג להתחבר למצלמות האבטחה של הבניין בו התגוררה, ללא ידיעתה.

על פי כתב האישום – בחודש מאי האחרון, משה השיג מפתח לדירה של רילי, והגיע אליה ב-12 למאי, יום הולדתה של רילי. הוא הגיע לביתה בשעות הבוקר המוקדמות, תוך החלטה לרצוח אותה כי היא נפגשת עם גברים אחרים וכי לטענתו מונעת ממנו להיפגש עם ילדיו ונכדיו. באותו זמן, בדירה ישן בנם הבגיר של הזוג.

משה ניגש לרילי כשהוא אוחז במברג שהצטייד בו מראש, והחל לדקור אותה באמצעותו 16 פעמים בכל חלקי גופה. רילי הצליחה לרוץ למרפסת הבית ולזעוק: "הצילו, הוא רוצח אותי!". אלא שהבעל לשעבר לא הרפה והפיל אותה על רצפת המטבח שם החל לחנוק אותה. הבן שישן בחדר סמוך שמע את ההמולה וראה את אביו חונק את אמו. הבן בחל לבעוט באב כדי לחלץ את אמו, שהצליחה לרוץ לחדר המדרגות שם התמוטטה, כשהבן ממהר אליה ומנסה לבצע בה פעולות החייאה.

כתב האישום מייחס לפרי עבירות של רצח בנסיבות מחמירות ופגיעה בפרטיות, ובנוסף הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות