חדשותראשון לציון

ראשון לציון: מתנדבי ידידים סייעו בחילוץ כף רגל של ילדה שנלכדה בדוושת אופניים. סוף טוב הכל טוב: "הילדה חזרה לשחק באופניים, ואנחנו התכבדנו באספרסו ועוגיות"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילדה קטנה שכף רגלה נלכדה בין הדוושה לגוף האופניים בביתה, ברחוב איתמר בן אב״י בראשון לציון

אברהם אלעזרה, מוקדן ידידים מפרויקט מעורבות חברתית, ענה לשיחה והוציא קריאת חירום למתנדבי האזור. זמיר דבורה ונועם פגנר, מתנדבי סניף ראשון לציון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, ברגישות ובמיומנות, חילצו המתנדבים את כף רגלה של הילדה בבטחה וללא פגע.

זמיר מספר: "עם קבלת קריאת החירום מיהרתי לכתובת האירוע. כשהגעתי ראיתי כי הורי הילדה בלחץ גדול, כשכף הרגל של בתם לכודה בין הדוושה לגוף האופניים. התחלתי בנסיונות לחילוץ כף הרגל, אך הדבר הסב כאבים לילדה. נועם הצטרף אליי והביא כלים שונים, ובעזרתם פירקנו את הדוושה והשרשרת. בדרך זו, ובזהירות המתבקשת, הצלחנו לשחרר את כף הרגל. ההורים היו אסירי תודה ושיבחו את הסבלנות והמקצועיות שלנו. הם כיבדו אנחנו באספרסו ועוגיות, ואילו הילדה חזרה לשחק באופניים״.

זקוקים לעזרה? התקשרו למוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות