ניוזים חמיםחדשותמשפט

כתב אישום חמור נגד מדריך חוג הסיף מראשל"צ, יעקב ברוסובניק, שביצע עבירות מין בלפחות 13 חניכות שהדריך במתנ"ס בעיר

שוטרי מחוז מרכז עצרו לפני כחודש את יעקב ברוסובניק, תושב ראשל"צ בחשד לביצוע עבירות מין בלפחות 13 קטינות במסגרת חוג סייף בו הדריך במתנ"ס נאות שקמה בעיר. היום הוגש נגדו כתב אישום

 

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה לפני כחודש עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין בקטינות על ידי מדריך סיף הפועל במסגרת חוג במתנ"ס נאות שקמה בעיר.

בתוך כך, חוקרי התחנה ביצעו חקירה מואצת , אספו ראיות ועצרו את החשוד, יעקב ברוסובניק, תושב ראשל״צ בשנות השישים לחייו העובד כמדריף סיף בחוג, בתום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ״ש.

כאמור, עם התפתחות החקירה, איתרו החוקרים 13 קטינות ובגירות שהתאמנו אצל החשוד בחוג הסיף ול פי החשד נפגעו מינית על ידו במשך מספר שנים.

היום הוגשה לבית משפט, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות