משפטניוזים חמים ברשת

כתב אישום נגד יפימוב סרגיי, הספר מבת-ים שרצח בדקירות את שכנו רופא השיניים, גריגורי גריגורייב ז"ל, בגלל סכסוך מתמשך ביניהם

מהמספרה בבלפור בבת-ים הספר יפימוב סרגיי עומד לעבור למאסר ממושך לכלא, לאחר שהיום יועמד לדין בגין רצח שכנו רופא השיניים, גריגורי גריגורייב ז"ל, שנדקר על ידו למוות בשל ריב קטנוני

בתום שבועיים של חקירה משטרתית מאומצת ומורכבת תוגש היום (א') לבית משפט השלום בתל אביב, הצהרת תובע נגד יפימוב סרגיי בן ה-56 בגין הרצח של גריגורי גריגורייב רופא השיניים בן ה-63 מבת ים ביום 10.5.2020.

ביום המקרה, בשעות אחר הצהריים, התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח על אדם , שנדקר ברחוב בלפור בבת ים. כוחות משטרה וגורמי הצלה שהגיעו למקום הבחינו בקורבן כשהוא ללא הכרה. הקורבן פונה במצב אנוש לבית חולים , שם נפטר לאחר זמן קצר.

החשוד במעשה, יפימוב סרגיי, ספר אשר עובד מזה שנים במספרה הסמוכה למרפאתו של הקורבן, הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה בבת ים ומסר לחוקרים גירסה ראשונית לאשר אירע.

עם התפתחות החקירה , אשר הוטלה על צוות חקירה מיוחד של מרחב איילון בליווי פרקליטות מחוז ת״א, הוברר כי בתקופה שקדמה למקרה התגלע סכסוך ממושך בין השניים ובשל כך גמר החשוד אומר לרצוח את המנוח.

במהלך שבועיים של חקירה מרוכזת ביצעה המשטרה פעולות חקירה רבות מהן עלה כי בהמשך לסכסוך הממושך בין השניים , ביום המקרה יזם החשוד עימות בינו לבין הקורבן ובמהלכו דקר אותו באמצעות כלי חד, בו הצטייד מבעוד מועדו אשר כאמור, הוביל למותו .

בתום חקירה קפדנית ומאומצת גובשה תשתית ראייתית נגד החשוד והיום (א') תוגש לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד החשוד בגין רצח בכוונה תחילה. בנוסף תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות