ניוזים חמיםחדשותניוזים חמים ברשת

סוכנת סמויה שהתחזתה לילדה הביאה למעצרם הבוקר של 23 פדופילים בכל הארץ, שפונים לילדים דרך הווטסאפ והרשתות החברתיות ומשדלים אותם למעשים מגונים ועבירות מין

סוכנת משטרה סמויה התחזתה במשך חודשים לקטינה והביאה למעצרם של 23 חשודים בעבירות מין ופדופילה ברשת מכל רחבי הארץ. החשודים שלחו ל"קטינה" תכתובות בעלות אופי מיני, ניסו לשדל לבצע בעצמה מעשים מיניים

 

במחוז חוף החלה חקירה גלויה בתום פעילות סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים. במרכז הפרשה הפעלת שוטרת כסוכנת סמויה נגד חשודים במעורבות פדופיליה ברשת.
בשעות הבוקר, עם הפיכת החקירה לגלויה נעצרו 23 חשודים מכל רחבי הארץ בחשד למעורבות בעבירות של הטרדה מינית של קטין ומעשה מגונה.
מדובר בעבירות חשיפה לאחר פעילות סמויה וממוקדת, משך תקופה ארוכה ובמספר הזדמנויות, פנו החשודים לסוכנת באמצעות אפליקציות לשיתוף חברתי ורשתות חברתיות למרות שהזדהתה כקטינה, שלחו לה, כל אחד על פי חלקו, והמיוחס לו תכתובות בעלות אופי מיני, ניסו לשדל לבצע בעצמה מעשים מיניים, לצלם עצמה ולשלוח להם תמונות בעלות מאפיינים מיניים, וחלקם אף הציעו להיפגש עמה ושלחו לה תמונות וסרטים בעלי תוכן מיני ופורנוגרפי בוטה. בחיפושים שבוצעו היום בבתי החשודים נתפסו אמצעי אחסון דיגיטליים ואחרים לצורך איסוף ראיות.

בהתאם לצורכי החקירה יובאו החשודים בהמשך היום לבית משפט השלום בחיפה לדיון בעניינם.

במשטרה מציינים: "בחודשים האחרונים, ילדים ובני נוער רבים נמצאים בתקופה של ריחוק ובידוד חברתי ממסגרות החינוך והפנאי, והם מעבירים את זמנם בגלישה במרשתת תוך שימוש נרחב ברשתות החברתיות השונות, בפעילות שמתבצעת ללא השגחה הורית.

"משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים במרחב המקוון ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל וקוראת לציבור לפנות למוקד 105 לדיווח על עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט".

כך תשמרו על הילדים- משטרת ישראל ריכזה מספר המלצות למשתמשים ולהורים בנושא גלישה בטוחה:

▪️אפליקציית WhatsApp מאפשרת את היכולת לקבוע מי יכול לצרף אתכם לקבוצה ומי לא. כמו כן קיימת האפשרות למנוע מכל מי שאינו ברשימת אנשי הקשר לצרף אתכם לקבוצות.

▪קבעו פילטרים לצמצום הסיכון לקבלת תוצאות המכילות חומרים למבוגרים, כולל פורנוגרפיה, בעזרת מנועי חיפוש כמו google, yahoo, ו-bing.

▪השתמשו באפליקציות ובשירותים לסינון תכנים שמציעים ספקי אינטרנט באתרים שלהם.

▪הסבירו לקטינים את מימד אובדן השליטה ברשת: ברגע שלחצו על כפתור "שלח", אין דרך חזור, לא ניתן למחוק את התוכן מהרשת והתפוצה של התמונה/סרטון כבר לא בשליטתם.

▪למדו את הילדים כי זהויות ברשת יכולות להיות שקריות והורו להם לא לפתוח הודעות, מיילים, קישורים וכו' מאנשים שאינם מכירים.

▪הכי חשוב: עודדו את הילדים לשתף אתכם או כל מבוגר אחר שהם סומכים עליו או להתקשר למוקד 105 במקרה שהם או מישהו מחבריהם נפגעו ממישהו ברשת או חשו אי נוחות.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות