ניוזים חמיםחדשותניוזים חמים ברשת

תושב גבעתיים נעצר בחשד כי פרץ לשרתי "יס" והדליף את פרק הסיום של "בית הדרקון", יומיים לפני הקרנת הבכורה ברחבי העולם

ניתן לפרסם: יחידת הפשיעה המקוונת של משטרת מחוז מרכז, עצרה היום בתום חקירה סמויה, תושב גבעתיים בחשד שפרץ לשרתי חברת לווין והדליף את פרק הסיום של "בית הדרקון" מבית HBO

 

חוקרי יחידת הסייבר (פשיעה מקוונת) במחוז מרכז ניהלו במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה, עם קבלת תלונה מחברת HBO בדבר חשד לפריצה אל שרתי חברת הלוויין, תוך העתקה והפצה באתרים פיראטיים (יומיים לפני הקרנת הבכורה בעולם) של הפרק האחרון והחסוי של סדרת הדגל "בית הדרקון", שהנו ההמשך של "משחקי הכס".

בתוך כך, חוקרי המשטרה הפעילו אמצעים טכנולוגים מתקדמים, לצד איסוף וניתוח ממצאים ברשתות החברתיות, לרבות ניתוח שם הקובץ והמשתמש האנונימי, אשר כלל את השם "ציפורה" (שהסתבר בהמשך כשמה של החתולה של החשוד).

כאמור, היום עברה החקירה לשלב הגלוי עם מעצרו של החשוד – תושב גבעתיים בשנות ה – 30 לחייו והעברתו לחקירה במשרדי היחידה, בתום חיפוש בביתו ותפיסת אמצעי אחסון דיגיטליים, מחשבים וכיו' העשויים להיות רלוונטיים לחקירה.

בתום חקירתו שוחרר החשוד בתנאים וכלל הממצאים יועברו בסיום לעיון והחלטת הפרקליטות בהתאם.

 

 

צילום: ויקיפדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות