ניוזים חמיםחדשותמשפט

10 חודשי מאסר נגזרו על תושב רמלה ששלח את בנו בן ה-10 לעקוב אחר גרושתו ובן זוגה החדש

שוטרי מחוז מרכז עצרו תושב רמלה בחשד שעקב אחרי מעשיה של גרושתו באמצעות הפעלת בנם המשותף בן ה-10 שדיווח לו על מעשיה. השבוע נגזר דינו ע״י בימ״ש ל-10 חודשי מאסר בפועל ופיצוי כספי

 

חוקרי תחנת רמלה פתחו בחקירה לפני כחצי שנה, עם קבלת דיווח מאשה תושבת העיר אשר תיארה בפני החוקרים כיצד הגרוש שלה "מפעיל" את בנם המשותף בן ה-10 המתגורר עמה על מנת לעקוב אחר פעילותה עם בן זוגה החדש.

בתוך כך, שוטרי התחנה עצרו דאז את החשוד תושב רמלה הארבעים לחייו, בתום חקירתו נכלא והוגש כנגדו כתב אישום ובקשת מעצר תום ההליכים.

כאמור, יחידת התביעות במחוז מרכז של משטרת ישראל ניהלו הליך נחוש בתוך וחסר פשרות בבית המשפט, בסיומו קבע בית המשפט השבוע גזר דין של 10 חודשי מאסר בפועל וכן רכיבי ענישה נילווים הכולל פיצוי כספי למתלוננת.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות