ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

תעוד: מאבק משטרת ישראל בפשיעה חמורה-פעילות מבצעית של היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז תל אביב הובילה למעצרם של 9 חשודים המעורבים באירועי אלימות קשים וסחר בסמים בהיקפים גדולים ביפו ובדרום תל אביב

בשבועות האחרונים התנהלה בימ"ר ת"א חקירה סמויה נגד גורמים עבריינים, המפעילים לכאורה תחנות סמים באזור דרום ת"א והסביבה ומבצעים על פי החשד עבירות אלימות קשות כולל דקירות ותקיפות בנסיבות מחמירות.

במסגרת הפעילות נאספו חומרי חקירה רבים אודות מספר מקומות בהם פועלות תחנות סמים המוכרות סמים ופוגעות בתחושת הביטחון של התושבים באזור.

כמו כן נאסף חומר חקירה רב, אשר קושר חלק מהחשודים לאירועי אלימות קשים,דקירות ותקיפות בנסיבות מחמירות.

בתאריך 12/12/23 בשעות הערב הגיעו חלק מהחשודים לאזור דרום תל אביב ותקפו שני גברים באלימות קשה תוך שימוש בסכינים וזאת על רקע של סחר בסמים.

לאחר שנמלטו העלימו החשודים את הסכינים.

במהלך החקירה הסמויה הצליחו חוקרי הימ"ר להתחקות אחרי מסלול הגעתם של החשודים לזירת האירוע, מסלול בריחתם ואף הצליחו לאתר את שני הסכינים באמצעותם דקרו החשודים את הקורבנות ופצעו אותם.

עפ"י החשד, גורמים עבריינים מחוללי פשיעה בתחום הסמים והאלימות, תושבי יפו, לוד, רמלה ובת ים, מפעילים את תחנות הסמים בהן נמכרים סמים קשים מסוג קוקאין.

לפני כשלושה שבועות בשעות הבוקר בהובלת בלשי ימ"ר תל אביב, פשטו לוחמי מג"ב ויס"מ תל אביב בשיתוף יחידת הכלבנים על בתיהם של חשודים בערים רמלה, לוד, תל אביב-יפו ובת ים וביצעו חיפושים במהלכם נתפסו כ-140 מנות סם מסוג קוקאין, משקל אלקטרוני, טלפונים ניידים ו14500 שקלים במזומן.

בתום החיפושים 9 החשודים נעצרו, הועברו לחקירה.

במהלך החקירה אספו חוקרי ימ"ר תל אביב ראיות נגד החשודים בגין עבירות אלימות חמורות כולל דקירות וסחר בסמים.

בסיום החקירה הוגשה נגד כלל החשודים באמצעות שלוחת התביעות של מחוז תל אביב הצהרת תובע ובימים קרובים יוגש נגד החשודים כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות