ניוזים חמיםחדשותניוזים חמים ברשת

מזעזע: תושב המרכז תיעד את עצמו אונס ומבצע עבירות מין בבנו בן ה-8 והפיץ זאת באתרי פדופילים ועודד אחרים לעשות כמוהו

אב מאזור המרכז נהג לבצע אינוס ועבירות מין אחרות בבנו בן ה-8, כשהוא מתעד הכל ומפיץ זאת באתרי פדופילים ומעודד אחרים לעשות כמוהו. הפיץ גם תמונות עירום של בנו האחר ושל אשתו

מחלקת הסייבר בפרקליטות הגישה היום כתב אישום נגד תושב המרכז בגין ריבוי מעשים מגונים בנסיבות אינוס בבנו בן ה-8. אם לא די, האב תיעד את מעשיו בהם אינוס בנו והפיץ אותם באתר לצריכת תוכן פדופילי, שם גם פרסם תמונות עירום של אשתו ובנו השני בן ה-11.

על פי כתב האישום, בכמה מועדים, שבהם הוא שהה לבדו עם בנו בביתם, ביצע תושב המרכז מעשים מגונים בבנו, תוך שהוא מצלם בווידאו ובתמונות את מעשיו. כל המעשים המגונים, שבוצעו בין השנים 2016-2017 על ידי הנאשם, תועדו ופורסמו על-ידו באתר ברשת האפלה, המשמש לפרסומי פדופיליה ולשיח בין אנשים הצורכים פרסומי תועבה של קטינים.

האב הפדופיל לא הסתפק בכך ונהג לנהל דיון על מעשיו בבנו עם אחרים שצפו בפרסומים באתר. הוא עודד אחרים לבצע מעשים כמוהו. וגם פרסם באתר הפדופילי תמונות של אשתו ושל בנו השני בן ה-11, שצולמו בין השנים 2011-2012, ללא ידיעתה או הסכמתה של אשתו, כשהם נמצאים בעירום.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות