ניוזים חמיםחדשותמשפט

14 שנות מאסר בפועל נגזרו על מאמן הכדוריד, בנו ריינהורן, שביצע עבירות מין באינטרנט כנגד 24 קטינות, 3 בגירות ועוד נסיונות ל-38 עבירות נוספות

בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד המוכר ישב בכלא 14 שנה ויפצה במעל 250 אלף שקל עשרות קטינות ונשים שביצע בהן מעשי אינוס ועבירות מין באינטרנט

בית-משפט המחוזי בתל-אביב גזר 14 שנות מאסר בפועל על בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד שהורשע בשורה ארוכה של עבירות מין באינטרנט כלפי 24 קטינות, 3 בגירות וכן ניסיונות לעבור עבירות מין ב-38 צעירות נוספות. כמו כן, נגזר גם מאסר על תנאי, פיצוי לנפגעות העבירה בסך של 262,500 שקל וחילוט והשמדה של כל המדיה המגנטית שנתפסה מידיו על ריינהורן.

ריינהורן הודה בכתב אישום מתוקן שכלל 30 אישומים, מתוכם 8 אישומים של אינוס וירטואלי או מעשה סדום וירטואלי בנסיבות אינוס, והשאר – עבירות של מעשים מגונים מקוונים, יצירת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, החזקת חומרי תועבה, וכן גניבת זהות (עבירה של התחזות כאחר).

על פי כתב האישום בגינו הורשע, ריינהורן נהג להתחזות ברשת לסוכנת דוגמנות, באמצעות חשבונות פיקטיביים שפתח ברשת ה"אינסטגרם". הוא יצר קשר עם עשרות קטינות, ופיתה אותן במרמה להתכתב עמו, באינסטגרם וב"וואטסאפ", ובהמשך לעבור "אודישן" לצורך קבלתן כ"דוגמניות" לסוכנות.

ריינהורן, בדמותו הפיקטיבית, אותה נהג לשנות מדי מספר חודשים, דרש מהקטינות כי תשלחנה לו תמונות וסרטונים שלהן, תחילה בלבוש חלקי ומאוחר יותר בעירום מלא, ובחלק מהמקרים תוך ביצוע מעשים מיניים בעצמן לרבות החדרת חפצים שונים לאיברי המין שלהן.

כדי לרכוש את אמונן של הקטינות השתמש ריינהורן בשפה התואמת את גילן, ושיתפן בפרטים כוזבים, כך למשל הבטחות לשלוח להן מתנות, לשתפן בתוכניות טלוויזיה מובילות, ובקליפים של אמנים ידועים.

 

צילום: פייסבוק ריינהורן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות