משפט

בית המשפט פסק שהרב ברויאר, מנכ"ל חברה קדישא ראשל"צ לשעבר, יחזיר 10 מיליון שקל, לאחר שלקח לכיסו ולטובת מקורביו כספים שלא כדין. הפריש לעצמו משכורת של 6 מיליון שקל

בהקשר זה פסק בית המשפט, כי הוכח שהרב ברויאר העביר לעצמו ולמקורביו מיליוני שקלים מקופת העמותה ועשה שימוש בכספיה ללא כל ביקורת או התנגדות. כך, בין היתר, גזל המנכ"ל לשעבר מיליוני שקלים באמצעות חתימה עיוורת על שיקים של העמותה, העביר למעלה מ-3 מליון שקל מכספי מהעמותה לחשבון גמ"ח שהוקם על ידי הרב ברויאר עצמו, השתמש בכספי העמותה שהופקדו בחשבון הגמ"ח באופן בלתי מוגבל לתמיכה בקרוביו. כמו כן, הוא משך לעצמו שכר גבוה מהמותר על פי חוק, בסך של מעל ל-6 מליון שקל, רכש רכב יוקרה מכספי העמותה, ונטל מאות אלפי שקלים והעבירם לצדדים שלישיים אשר אינם קשורים לעמותה ולמוטבים פיקטיביים על ידי חלפני כספים.
השופט אורן שוורץ, קיבל את תביעת העמותה, שהוגשה באמצעות המנהל המיוחד עו"ד ארז חבר, ופסק, כאמור, כי על הרב להחזיר לעמותה סך של 10,000,000 שקל בצירוף הפרשי הצמדה וריבית וכן בתשלום שכר טרחה בסך של 550,000 שקל.
את רשם העמותות ייצגה במסגרת הליך הפירוק עו"ד מריאן לייטס לביא. במסגרת הליך הפירוק, פעל רשם העמותות להחלפת מוסדות העמותה. עם כינונם של מוסדות חדשים לעמותה, הסתיים הליך הפירוק.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות