בריאות

מרכז בית צבר נחנך ברמת גן בטקס חגיגי בנוכחות סגן שר הבריאות

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן הוסיף: "כשרואים את המבנה הזה הלב מתרחב. אנו מברכים את צבר רפואה, ארגון גו'ינט ישראל-אשל, משרד הבריאות וכל הפועלים בדבר. רמת-גן רוצה להיות עיר חכמה ומובילה בגוש דן, וכדי להיות כזו התושבים שלה צריכים לקבל את כל השירותים הנדרשים גם בתחום הבריאות – עם שיא הטכנולוגיה והקידמה. לא רק אפליקציות, אלא גם עיר שמעניקה שירותים שמחבקים את תושביה ומקדמים אותה, שירותים שניתנים במבנה זה של בית צבר"!

מנכ"ל ג'וינט ישראל-אשל, יוסי היימן סיפר: "התחום הגריאטרי בקהילה נמצא במקום של כשל, המצב גרוע. יש פער עצום בין תחום הסיעוד שמשגשג ומקבל משאבים רבים, ובין תחום השיקום שנמצא בתחתית המדרג. אגף השיקום והגריאטריה במשרד הבריאות וארגון ג’וינט ישראל-אשל חברו יחד ושמו לעצמם למטרה לשים במרכז את נושא השיקום בישראל. חברנו לטובים ביותר, צבר רפואה, ויחד הקמנו את בית צבר ברמת-גן".

ד"ר איתמר עופר, מנכ"ל צבר רפואה, סיכם: "אנחנו נמצאים היום במרכז חדשני וחשוב. בצבר רפואה בחרנו לקחת על עצמנו את הנושא ולפתח אותו הלאה – הכנסנו מודל של רפואת מומחים לחולים מורכבים, פיתחנו אמצעים טכנולוגים המאפשרים קשר ישיר ורציף עם החולים ועוד. כיום, מטופלים רבים כבר נהנים מהשירותים, ואנחנו נפעל לכך שהם יהיו נגישים לכלל הציבור בישראל".

צילום: אילן ספירא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות