ניוזים חמיםבריאות

ביקור מחזק: יו״ר דירקטריון כללית הגיע לתמוך בעובדי מרפאת נאות גדרה "ממשיכים לתת שירות במעטפת נרחבת ולתרום לחוסן הלאומי, השגרה שלנו משרה אווירת ביטחון ומייצרת עוצמות"

פטריסיה צימרמן, מנהלת מחוז מרכז כללית: "שירותי הרפואה שאנו מעמידים למטופלינו הם צורך קיומי במיוחד בעת הזו, ההתארגנות המהירה להמשך מתן שירותים רפואים כבשגרה נזקפת לטובת העובדים שלנו שמודעים לחשיבותם בפרט בימים אלו ומסירות המופלאה למטופלים"

יו"ר דירקטוריון כללית, האלוף (במיל') יוחנן לוקר ,סייר אמש בליווי מנהלת מחוז מרכז כללית, הגב' פטריסיה צימרמן וחברי הנהלת כללית מחוז מרכז במטרה לחזק את צוות העובדים בימים אלו. בביקורו במרפאת כללית נאות גדרה נפגש אישית עם העובדים, דרש לשלומם והודה להם "אתם, העובדים במערכת הבריאות, מחזקים את החוסן הלאומי של כולנו, עוגן של יציבות בתקופה קשה ורגישה זו. שגרה בתוך מלחמה מייצרת עוצמות, חוזקות ומשרה אווירת ביטחון. אני מעריך מאוד את מה שאתם עושים וכך גם המטופלים שלנו. יחד ננצח!"
פטריסיה צימרמן, מנהלת מחוז מרכז כללית: "שירותי הרפואה שאנו מעמידים למטופלינו הם צורך קיומי במיוחד בעת הזו, ההתארגנות המהירה להמשך מתן שירותים רפואים כבשגרה נזקפת לטובת העובדים שלנו שמודעים לחשיבותם בפרט בימים אלו ומסירות המופלאה למטופלים" עוד מוסיפה כי "הנהלת מחוז מרכז מפעילה מהיום הראשון למלחמה 11 שמרטפיות ממוגנות לילד העובדים ברחבי המחוז כדי שיוכלו להמשיך לתת שירות חיוני לכלל המטופלים, ובראש שקט".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות