ניוזים חמיםבריאות

הרופא המסור של רבבה: ד"ר עידו מתיא, מומחה לרפואת ילדים במרפאת רבבה של כללית זכה בפרס דניאלי לשנת 2023

ד"ר עידו מתיא ממרפאת כללית רבבה נבחר לרופא האהוב והמוערך בתחרות פרס דניאלי, "המטופלים שלנו מרגישים שהם בידיים טובות ומקצועיות, ההרגשה משתפרת ברגע שהם יוצאים מחדר הרופא"

תחרות "פרס דניאלי – רפואה עם לב", מאפשרת לציבור לבחור מידי שנה את הרופאים האהובים והמוערכים שלהם.

"ד"ר מתיא רופא מקצועי ומסור עם המון סבלנות למטופלים שלו. זכינו לעבוד איתו, הוא תמיד זמין לנו לצוות ולמטופלים" מציינת בשבחו רחלי טאוב, מנהלת האדמניסטרטיבית של מרפאת כללית רבבה. "הוא נותן את הלב והנשמה למטופלים שלו".

ד"ר קרן ברוש, מומחית לרפואת משפחה ומנהלת מרפאת רבבה: "חשוב לנו לתת למטופלינו את הטיפול המסור והאיכותי ביותר. בשיתוף פעולה של כלל הצוות הבאנו השנה לעליה משמעותית באיכות הטיפול הרפואי כפי שמשתקף במדדי האיכות של המרפאה".

עוד מוסיפה טאוב "המטופלים שלנו מרגישים שהם במקום בטוח ויודעים שאנחנו כאן בשבילם. חלק לא מבוטל מתהליך ההחלמה הוא ההרגשה הטובה, הביטחון והרוגע של המטופל נעוץ ברופא המטפל. לדעת שאתה בידיים טובות. זה מה שמייחד את המרפאה שלנו, חרטנו על דגלנו רמת שירות שנושקת למצוינות."

מרפאת רבבה מעניקה שירות לכ 4,200 לקוחות תושבי רבבה והסביבה, במרפאה שירותי רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, קלינאות תקשורת, שירותי סיעוד, מנהל, בית מרקחת וטיפת חלב.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות