בחירותניוזים חמיםחדשותרמלה

מאוחדים למען רמלה- סיבוב שני: הראל שהם ורותם כהן כחלון מצטרפים ליואל לביא בבחירות לראשות העיר

"שילוב הכוחות הזה הוא זה שיזניק את העיר רמלה קדימה. זה תלוי רק בכם! חייבים להציל את העיר! ביום ראשון כולכם חייבים לצאת ולהצביע יואל לביא לראשות העיר. מחזירים את רמלה לתושבים!" יואל לביא

יואל לביא, שכיהן כראש עיריית רמלה במשך כחמש קדנציות, חזר השנה להתחרות על כיסא ראש העיר, מול ראש העיר המכהן ועלה לסיבוב השני עם כשלושים אחוזים מהקולות. כעת ממש לפני הסיבוב השני שיתקיים בראשון הקרוב, עשה לביא צעד חזק שמקרה אותו לכיסא ראש העיר כאשר חתם עם הראל שהם שזכה ביותר מעשרים אחוז מקולות הבוחרים ועם רותם כהן כחלון שזוכה לאהדה גדולה בעיר וזכתה לשני מקומות במועצת העיר רמלה. השלושה חתמו אמש והפוסטים שלהם זוכים לאהדה עצומה יחד ולחוד. וכך כתבו שלושת החותמים בפייסבוק שלהם תחת הקמפיין המשותף- 'מאוחדים למען רמלה'.

 

"אני חוזר לעשות סדר! אני מאמין כי יחד עם רותם והראל וחברי הנבחרת ובעזרתכם תושבות ותושבי רמלה 

נחזיר את השפיות להנהלת העיר."

 

כך כתב יואל לביא לתומכיו בדף הפייסבוק שלו לאחר החתימה:

גאה ונרגש לקבל את תמיכתם של המועמד לראשות העיר בסיבוב הראשון, הראל שהם, שקיבל 21% תמיכה בסיבוב הראשון ושל סיעתו 'מאמינים ברמלה' שזכתה ב-2 מנדטים למועצת העיר, ושל חברת המועצה המוכשרת רותם כהן כחלון וסיעתה 'רוח חדשה ברמלה' שהביאה הישג פנומנלי וזכתה ב-2 מנדטים למועצת העיר. שילוב הכוחות הזה הוא זה שיזניק את העיר רמלה קדימה. הילדים והחינוך הם העתיד שלנו! סיכמנו יחד על הגדלת תקציב החינוך, הגיל הרך, החינוך המיוחד, הנוער והצעירים בעיר! נקים אולפנה איכותית לבנות, נקדם קבוצות הכנה לצה"ל ונעודד הגעה לאקדמיה! נתקצב באופן ראוי מורשת דת והלכה, נעניק מענה לקהילות המגוונות ברמלה וכמובן נגדיל את תקציב הביטחון בעיר – אני חוזר לעשות סדר! אני מאמין כי יחד עם רותם והראל וחברי הנבחרת ובעזרתכם תושבות ותושבי רמלה  נחזיר את השפיות להנהלת העיר.

זה תלוי רק בכם! חייבים להציל את העיר!

ביום ראשון כולכם חייבים לצאת ולהצביע יואל לביא לראשות העיר.

מחזירים את רמלה לתושבים!

אוהב אתכם

יואל לביא

 

 

צילום דוברות

 

"אי אפשר לדמיין את רמלה ממשיכה בצורה הזאת לעוד 5 שנים נוספות. הבחירה הברורה הייתה להצטרף ולתמוך במועמדות של יואל לביא, בבחירות הקרובות. יחד עם הנהגה צעירה, רעננה וציונית, שמבינה את גודל האחריות ולא נרתעת מלקבל החלטות קשות."

 

כך כתב הראל שהם לתומכיו בדף הפייסבוק שלו לאחר החתימה:

תושבים יקרים,

עבר שבוע מאז הבחירות המקומיות.

בחירות שהסתיימו בהישג מדהים של 21% תמיכה לראשות העיר ו-2 מנדטים למועצת העיר. קהילות ושכונות שלמות הצביעו לי בהמוניהן והוכיחו שיש תקווה ושרמלה רוצה סדר חדש.  תודה רבה לכולם!! לצערי, היינו קרובים אבל זה לא הספיק בכדי שנעלה לסיבוב השני שיתקיים ביום ראשון הקרוב בין יואל לביא למיכאל וידל. במציאות שנוצרה, הבוחרים שבחרו בי הם לשון המאזניים בבחירות הקרובות. המועמד שיזכה בתמיכתם, ככל הנראה ינצח את הבחירות. בשבוע האחרון קיבלתי מאות שיחות טלפון ואלפי ווטסאפים (מבטיח לחזור לכולם) שמבקשים ממני לתמוך במועמד כזה או אחר. זה לא סוד שיש לי חילוקי דעות מהותיים עם 2 המועמדים בחלק מהנושאים והיטבתי להראות את זה במערכת הבחירות  שניהלתי- זאת בעצם הייתה הסיבה להתמודדותי לראשות העיר.

בסיטואציה שנוצרה,  יכולתי להישאר "על הגדר", לא לתמוך באף מועמד ולהמתין להזדמנות שלי בעוד 5 שנים. בדרך הזאת לא הייתי מאכזב אף אחד מבוחריי אבל בעצם מקבע את המצב הנתון ברמלה. אם הייתי נוהג ככה , הייתי אמנם מרוויח פוליטית אבל רמלה הייתה מפסידה בגדול. ידעתי גם שבכל החלטה שאקח ובגלל שאנו מהווים לשון מאזניים, אקבל מטחי ביקורת עצומים שינסו להשחיר אותי ולצייר אותי כ"שטן" של רמלה וירוצו פה פייקים על ימין ועל שמאל.  עפר לפיהם. רמלה חשובה יותר.

החלטתי לשים את האגו והמשקעים בצד, ולחשוב על טובת רמלה, העיר בה אני חי ומגדל את חמשת ילדיי. חשבתי על הנבחרת שתוביל את העיר. ניתחתי את תוצאות הבחירות בסיבוב הראשון והבנתי בדיוק באיזה צד אני לא רוצה להיות!! אי אפשר לדמיין את רמלה ממשיכה בצורה הזאת לעוד 5 שנים נוספות. הבחירה הברורה הייתה להצטרף ולתמוך במועמדות של יואל לביא, בבחירות הקרובות. יחד עם הנהגה צעירה, רעננה וציונית, שמבינה את גודל האחריות ולא נרתעת מלקבל החלטות קשות.

יחד עם הצטרפותה של רותם כהן כחלון וסיעת רוח חדשה בראשותה, נעשה מהפיכה של ממש בחינוך, ביטחון, תשתיות, בשירות לתושב ובעיקר נצעיד את העיר קדימה.

בשם השם נעשה ונצליח!

הראל שהם

 

 

צילום דוברות

 

"אני ובני דורי תוצר החינוך של תקופת כהונתו, מיואל לביא קיבלתי את אות רמלה בשנת 2013 לצעירים משפיעים בעיר, והוא האמין בי תמיד, גם כשיצאתי לקצונה וכשסיימתי את התואר השני הוא היה בין הראשונים לברך ודיבר תמיד על "גאוות העיר". ועכשיו הוא כאן בחזרה, הוא רוצה להשאיר לנו, לדור העתיד של רמלה עיר טובה ומתוקנת."

 

כך כתבה רותם כהן כחלון לתומכיה בדף הפייסבוק שלה לאחר החתימה:

שמחה לבשר שסיעת 'רוח חדשה ברמלה' בראשותי, החליטה לתמוך בראש העיר המיועד יואל לביא. ההחלטה היא טבעית ומתבקשת מבחינתי, במשך חמש וחצי שנים ישבתי כחברת מועצה באופוזיציה והתנגדתי להנהלת העיר הנוכחית, זעקתי את זעקתכם, זעקת וכאב ההורים ברמלה, דיברתי איתכם יום יום וקיבלתי מכם אלפי שיחות והודעות במשך התקופה הזו בבקשה לשנות את החינוך בעיר שלנו, מהגיל הרך, חינוך מיוחד, נוער וצעירים ומשפחות בעיר, מחיתם ובצדק על ניראות פני העיר, הביטחון האישי, ההזדמנויות ואיכות החיים בעיר. ולפני כשנה החלטתי שאי אפשר יותר, ואסור לי לעמוד מנגד. החלטתי להקים את סיעת רוח חדשה ברמלה שהפכה להפתעת הבחירות, 2,560 איש ואישה יצאו להצביע ל'שרת החינוך ברמלה'. והבאנו תוצאה מדהימה, 2 מנדטים! ועו"ד מלכה ממשה מנגיסטו חברתי היקרה נכנסה יחד איתי למועצת העיר. לא רצתי (הפעם) לראשות העיר, אז עכשיו, זה הזמן להכריע- במי אני תומכת בבחירות הקרובות, עם מי אצליח לעשות את השינוי המיוחל בתחום החינוך? ואני הולכת עם האמת שלי. הרי ראיתי את הצד השני, ראיתי את חוסר היכולת לתקן מבפנים בהנהלת העיר הנוכחית, חמש וחצי שנים נחשפתי להתנהלות העיר שאני כל כך אוהבת. ואני יודעת שמגיע לנו יותר.

את יואל לביא אני מכירה מילדותי, אני ובני דורי תוצר החינוך של תקופת כהונתו, מיואל לביא קיבלתי את אות רמלה בשנת 2013 לצעירים משפיעים בעיר, והוא האמין בי תמיד, גם כשיצאתי לקצונה וכשסיימתי את התואר השני הוא היה בין הראשונים לברך ודיבר תמיד על "גאוות העיר". ועכשיו הוא כאן בחזרה, הוא רוצה להשאיר לנו, לדור העתיד של רמלה עיר טובה ומתוקנת. ואני יודעת שיחד נצליח לשנות מהיסוד את הפערים העצומים שאנו חווים כאן. וכן, יש לנו הרבה עבודה, יש עוד המון מה לעשות בהקשר של ההזדמנויות בעיר שלנו, ובשביל זה אני כאן.

כאשר יואל ינצח בע"ה בראשון בקרוב, אני אכנס לקואליציה בראשותו ובהסכם ביננו אקבל את תיק החינוך והנוער בעיר, ואעבוד עבורכם התושבים יחד עם עו"ד מלכה מששה מנגיסטו שתחזיק את תיק הצעירים והקהילה והפעם ניכנס מהדלת הראשית בע"ה.

בשביל שזה יקרה- אנחנו צריכים לצאת! לצאת! לצאת! להצביע בראשון הקרוב נכון. נצביע בבחירות הקרובות ליואל לביא, לאיש שיחד איתנו יוכל להוביל את העיר קדימה. אל תחששו מאיומים, קמפיין הפחדות, או השמצות. אני אדם דתי וכך כל משפחתי, ואני מאמינה שבשם השם נעשה ונצליח! מחר כולנו בע"ה ממשיכים לחיות כאן יחד.

לכו עם האמת רמלאים יקרים. לכו עם הלב.

יש פה הזדמנות אדירה להבטיח רוח חדשה לילדים שלנו.

מחכה בציפייה לעבוד למענכם.

רותם כהן כחלון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות