ניוזים חמיםבריאותספורט

מפחיד: מכת חולדות פשטה במספר רחובות ברחבי אור יהודה. תושבים: "הן מסתובבות לאור יום בפתחי הבניינים, במדרכות, פונים לעירייה שתדביר וכלום לא קורה. הן מסתובבות חופשי"

תושבים ברחובות קזז, העצמאות, חייק ועוד באור יהודה מספרים על מכת חולדות שמשתלטת להם על המדרכות והבתים. לטענתם, כל זאת נגרם בגלל עבודות העירייה, שלא דואגת להדברה, למרות שהם פונים לעירייה פעמים רבות

תושבים במספר רחובות ברחבי אור יהודה, בעיקר תושבים ברחוב יחזקאל קזז וברחובות חייק והעצמאות מוצאים את עצמם הולכים ברחובות וגם לאור יום מוצאים מתחת לרגליהם חולדות גדולות המתרוצצות לידם, בפתחי הבתים ובגינות הבניינים, מעבר לרחובות עצמם.
עינב, תושבת רחוב קזז מספרת: "מדובר במכה של ממש של חולדות גדולות שפשוט השתלטו כאן על כל מקום. חשבתי שזה מכה אצלנו בבניין, הזמנו מדביר ואז הוא סיפר לנו שהזמינו אותו מעוד בניין ברחוב, ואז לאט לאט הבנו שיש מכת חולדות בכל הרחוב, חולדות שהולכות במדרכות גם לאור יום. התקשרנו מספר פעמים למוקד העירייה והתחננו שיגיעו להדברה נגד החולדות, אבל כלום לא קורה".
על אותו מפגע מדווחים גם תושבי רחוב חייק שנמצא לא רחוק מקזז וגם תושבי רחוב העצמאות בעיר, במה שנראה כנגע שפושט בין רחובות רבים בעיר.
התושבים תולים זאת בעבודות תשתית שראש העיר שוחט החליטה לעשות בעיקר בשנה האחרונה, דבר שהביא לכך שהחולדות יוצאות ממחילות באדמה שנחפרת ברחובות מבלי שניתן מענה להדברתן ומיגורן.
רק היום דווח על ילדה בבני ברק שנזקקת לטיפול בבית החולים, בעקבות נשיכת חולדה שחדרה לביתה, כשגם בבני ברק מדווחים על מכת חולדות בעיר.
מעיריית אור יהודה נמסר בתגובה: "כל פניות המוקד שנפתחו בנושא טופלו על ידי העירייה באמצעות הדברה שהתקיימה בשטחים הציבוריים. חשוב להדגיש כי במקרים רבים, כמו ברחוב העצמאות למשל, קיימת תקלת ביוב בשטח הפרטי בשל מערכת ביוב מיושנת שגורמת להצפה, נושא שנמצא באחריות התושבים ומוטלת עליהם האחריות לטפל בה. בהזדמנות הזו אנו קוראים לתושבים להשתמש במוקד העירוני בכל מקרה דומה כדי שצוות מטעם העירייה יגיע למקום לבדוק את הנושא ולצורך ביצוע הדברה כנדרש".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות