ניוזים חמיםתרבותבת ים

בת ים בצבע: שייט אורבני ייחודי בין קירות גרפיטי ושיטוט ביריד ססגוני. צפו בכתבה

הכירו את "שייט אורבני": מפגש בין אמנות, עיר וקהילה שהתקיים בטרמינל העיצוב בבת ים בהשתתפות מאות רבות של מבקרים שגדשו את המקום ונהנו מסיור גרפיטי ויריד אומנותי

מוסיפים צבע לרובע העסקים: פרויקט חדשני של עיריית בת ים שם למטרה להפוך את רובע העסקים לצבעוני, נקי, מזמין ונעים יותר לאלפי התושבים והמבקרים הפוקדים אותו מדי יום.
הפרויקט נולד כחלק מעבודת צוות החדשנות של עיריית בת-ים לשפר את שביעות רצון התושבים מנראות וניקיון המרחב הציבורי. במסגרתו יזמה עיריית בת ים שיתוף פעולה בין טרמינל עיצוב בת-ים, מרכז כלים והמשרד להגנת הסביבה ופנתה ל-5 אמנים מובילים בבקשה לצייר ציורי גרפיטי אמנותיים מרהיבים על גבי 5 קירות שונים ברובע העסקים:
אורטל ברמלר Ortal Bremler
זיו שמח – Zivink
אלף – Alef
אלעד אורן – Elad Oran
טל וידרמן – Seaforyourself
אירוע ההשקה שייט אורבני התקיים החודש בעיר ובמסגרתו הוזמן קהל לשוטט ברובע העסקים המתחדש ולחוות את הקרוב והרחוק, הישן והחדש באירוע המשמר פסיפס תרבותי מגוון.
האירוע החל בסיור אוזניות אותו יצרה במיוחד אמנית הפרפורמנס רותם וולק, בהובלת מרכז כלים, בו הקהל שוטט בין חמישה קירות הגרפיטי החדשים ברחובות רובע העסקים של בת ים. לאחר מכן נערך יריד בטרמינל עיצוב בת-ים לצד דרינק צהריים קריר, מוזיקה נעימה ויריד אופנה ולייף סטייל About Us  של המעצבת קארינה.

צפו בסרטון)))))

בת ים. שייט אורבני. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות