בריאות

ממשלת פינלנד תרמה מיליון יורו למגן דוד אדום כדי לעזור בהצלת חיים בישראל

שגרירת פינלנד ביקרה במגן דוד אדום, פגשה את בכירי מד"א, קיבלה סקירה מקיפה על מוכנות הארגון בשגרה ובחירום וחתמה על הסכם תרומה עם מנכ"ל מד"א אלי בין

ד"ר נינה נורדסטרום, שגרירת פינלנד, ביקרה במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקריית אונו בפעם הראשונה היום (ג'), פגשה את מנכ"ל מד"א אלי בין ואת בכירי מד"א, וחתמה על הסכם תרומה בסך מיליון יורו למגן דוד אדום כדי לעזור בהצלת חייהם של אזרחי מדינת ישראל.

נורדסטרום שמעה על פעילות הארגון בזמן המלחמה ובחירום, ובמיוחד על האתגרים הרבים העומדים בפני צוותי מד"א מאז ה-7 באוקטובר. בזמן הסיור המקיף במוקד 101 של מגן דוד אדום, פגשה השגרירה את הצוותים שעונים לשיחות מכל רחבי המדינה, כשהם משתמשים בטכנולוגיות מוקד מתקדמות, ושמעה את הסיפורים של החובשים והפראמדיקים תושבי יישובי העוטף ושדרות, שפעלו למתן טיפול רפואי תחת אש וירי חי בימיה הראשונים של המלחמה, לצד סיפורי גבורה על אנשי מד"א שהקריבו את חייהם בעת מתן טיפול רפואי.

כבוד שגרירת פינלנד, ד"ר נינה נורדסטרום: "זו הייתה זכות ללמוד על הפעילות הפרקטית היוצאת מן הכלל של מגן דוד אדום בישראל, כחלק מארגון הצלב האדום העולמי".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מודה לממשלה הפינית על תרומתם הנדיבה למגן דוד אדום, ולשגרירת פינלנד נינה נורדסטרום על כך שביקרה כאן. היום, הראנו לשגרירה את שירות ההצלה הלאומי שקיים כבר מעל ל-90 שנים לצד כוחות הביטחון, ופועל בסטנדרטים הגבוהים ביותר כדי להציל את חייהם של חיילים ואזרחים, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם. אני מודה לממשלה הפינית על התרומה שלהם שתעזור לנו לפעול היכן שנצטרך וכמה שנצטרך, על מנת להבטיח את ביטחונם הרפואי של אזרחי ישראל".

דוברות מדא
דוברות מדא
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות