ניוזים חמיםחדשותבריאות

"נולדתי מחדש": התמוטט ברחוב ולאחר החייאה מוצלחת חזר לחיים

לפני כשבועיים התקבלה קריאה בקשר מד"א של כונני הצלה על מקרה בו גבר כבן 50 התמוטט במרכז העיר גבעת שמואל, פארמדיק וכוננים של ארגון הצלה ששהו באזור קיבלו את הקריאה מהמוקד וחשו לעזרתו, לאחר החייאה מוצלחת וסבב של שוקים חשמליים חזר הדופק והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים. בימים האחרונים שוחרר לביתו מבית החולים וביקש להודות למתנדבי ארגון הצלה

מתנדבי הצלה אברומי אנגלרד ומוישי ווייס שטיפלו בפצוע במסירות הגיעו לבקרו אמש בביתו. במהלך המפגש המרגש הודה יחזקאל לקב"ה על הנס שעשה עימו ולמתנדבים שהגיעו למקום במהירות והצילו את חייו לדבריו. "אני מרגיש כאילו נולדתי מחדש. מהיום יש לי שני ימי הולדת" אמר יחזקאל בקול דומע. אף אמו המבוגרת הודתה למתנדבים על הצלת בנה, שהחלים מהאירוע איחל למתנדבים שנה טובה ובריאות ושימשיכו להציל חיים.

במהלך המפגש מוישי וייס מתנדב הצלה שהגיע למקום האירוע במהירות, סיפר "כשהגעתי למקום עם רכב תגובה מיידית של הצלה, הצטרפתי לפעולות ההחייאה ביחד עם המתנדבים הנוספים, במהלך ההחייאה ביקשתי לבדוק דופק כי הרגשתי תזוזות וראינו כי חזר הדופק, וכך הוא פונה לבית החולים.

מתנדב 'הצלה' אברומי אנגלרד סיפר אף הוא כי שהה בביתו שקרוב למקום האירוע "כשקיבלתי את הקריאה מהמוקד, מייד יצאתי למקום וראיתי כי האדם ללא דופק ונשימה, התחלתי בעיסויי לב, שוק חשמלי והחייאה, במהלך ההחייאה האדם חזר להכרה ופונה לבית החולים. אין לתאר את תחושת הסיפוק כשאתה עומד מול בן אדם שסייע להציל את חייו. זה התפקיד והשליחות שלנו" סיכם אנגלרד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות