ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

משטרת ישראל הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד נוסע שתקף בשבוע שעבר נהג מונית בן 70 בת"א

הוגש כתב אישום נגד תושב ת"א בן 49 בעבירות של תקיפת קשיש הגורמת חבלה ממש ואיומים

תחילתה של החקירה בשבוע שעבר, עת דווח הארוע למוקד 100. על פי החשד ביום 20.8.23 נכנס הנאשם תושב ת"א בן 49 עם בתו הפעוטה למוניתו של נהג המונית בן 70 ברחוב אבא אחימאיר בת"א.

הנהג התלונן בפני הנאשם על ההמתנה ובתגובה, קילל אותו הנאשם. הקרבן ביקש שהנאשם ייצא מהמונית ובתגובה לכך איים עליו הנאשם. כשיצא הקרבן לסגור את הדלת, שהנאשם השאיר פתוחה, היכה אותו הנאשם באגרופים בפניו, בראשו ובחזהו, וגרם לו חבלות שדרשו טיפול רפואי לרבות דימום בפניו.

עם קבלת התלונה פתחה תחנת ת"א צפון בביצוע פעולות לאיתור החשוד במעשה, ותוך זמן קצר איתרה ועיכבה לחקירה בתחנת גלילות את החשוד בתקיפה, תושב ת"א בן 49.

בתום חקירה מהירה הוגש אתמול כאמור נגד החשוד במעשים כתב אישום חמור בגין תקיפת קשיש ואיומים ובקשה לעצור אותו עד תום ההליכים נגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות