ניוזים חמיםחדשותבריאות

כללית פתחה מרפאת אורחים ברמת גן – עבור מפוני הדרום והצפון

ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן פתח תקוה בכללית: "לצד שירותי רפואה אנו דואגים למשלוח של תרופות כרוניות וקבועות למפונים. המפונים חוו ימים קשים ואובדנים אישיים, הצוותים שלנו בכללית שם בשבילם, וילוו אותם בכל מצב."

מרפאת החירום החלה לפעול כבר בבוקר יום שישי, במתחם המפונים לעיר. המרפאה שהוקמה במבצע בזק תוך יום אחד, כבר מספקת שירות רפואת משפחה, רפואת ילדים, סיעוד, ושירותי בריאות הנפש.

ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן פתח תקוה של כללית: ״משעות הבוקר טיפלנו בעשרות מתושבי העוטף שהתפנו למקלט החירום. רופאות המשפחה והילדים מטפלות במסירות וברגישות רבה, בעשרות משפחות וילדים. לצד שירותי רפואה אנו דואגים למשלוח של תרופות כרוניות וקבועות למפונים.
המפונים חוו ימים קשים ואובדנים אישיים, הצוותים שלנו בכללית שם בשבילם, וילוו אותם בכל מצב."

במרפאת האורחים יינתן טיפול כוללני על מנת שהמפונים לא יצטרכו לצאת מחוץ למקום. לפתיחה מהירה של המרפאה התגייסו רופאי משפחה, אחים ואחיות, אנשי בריאות הנפש ואנשי מינהל.

צילומים: דוברות כללית

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות