ניוזים חמיםחדשותבריאות

בשורה לתושבי מודיעין: 'כללית' פותחת מרכז רפואי ענק במרכז עזריאלי מודיעין

מרכז הדגל של 'כללית' במודיעין יכלול מרכז לרפואה דחופה- חדר מיון, מערך דימות מתקדם, חדרי ניתוח, חדרי טיפול חדשניים, מכונים מתקדמים ועוד

׳כללית׳ חתמה על הסכם עם קבוצת עזריאלי להקמת מרכז רפואי חדשני, מהגדולים והמתקדמים בישראל. מרכז הדגל של 'כללית' יוקם במרכז עזריאלי מודיעין ויכלול מרכז לרפואה דחופה (חדר מיון), מערך דימות מתקדם, חדרי ניתוח, חדרי טיפול חדשניים, מכונים מתקדמים ועוד. המרכז יעניק מענה רפואי מקצועי, חיוני ושלם תחת קורת גג אחת בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך .

כללית, ארגון הבריאות הגדול בישראל, המפעילה ברחבי העיר מודיעין 12 מרפאות ומרכזים רפואיים תשכור מקבוצת עזריאלי את השטח עליו יוקם המרכז. שטחו יעמוד על כ 8,500 מ"ר, ויתפרס על פני 5 קומות. המרכז החדש צפוי להיפתח בשנת 2026.

מימין לשמאל: חיים ביבס, ראש העיר, יו״ר כללית האלוף יוחנן לוקר, ארז לוי מנהל מחוז מרכז בכללית

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית: "המרכז הרפואי החדשני יהווה מודל חדש לתפיסת הרפואה בקהילה לצד שירותים וטכנולוגיות מהמתקדמים בעולם. כללית גאה להוביל את שירותי הקהילה בטיפול רפואי איכותי, יוזם ונגיש בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מודה לעיריית מודיעין וקבוצת עזריאלי על שיתוף הפעולה וההירתמות לחזון המשותף".

ראש העיר מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס: "אני שמח וגאה שכללית וקבוצת עזריאלי חברו יחד להקים פה בעיר מרכז רפואי מתקדם וחדשני מהגדולים בישראל. מודיעין מכבים רעות, בה חיים יותר מ-100 אלף תושבים, ממשיכה להתפתח ולגדול ומאכלסת בכל שנה אלפי תושבים חדשים. אין ספק שהקמת מרכז רפואי מתקדם וחדשני הוא חיוני וחשוב מאוד לתושבים וכמובן להמשך קידומה ופיתוחה של העיר."

אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם כללית, קופת החולים הגדולה בישראל, שמקימה מרכז רפואי ראשון מסוגו בעיר מודיעין-מכבים-רעות. זוהי בשורה אמיתית לתושבי האזור, שיהנו ממרכז רפואי חדיש ומתקדם, הממוקם במרכז עזריאלי מודיעין שיכלול בהמשך גם שימושים נוספים".

מימין לשמאל ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית וגדעון אברמי, משנה למנכל קבוצת עזריאלי
כללית. פתיחת מרכז רפואי ענק במרכז עזריאלי מודיעין.
כללית. פתיחת מרכז רפואי ענק במרכז עזריאלי מודיעין.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות