ניוזים חמיםחדשות

סגנית ראש עיריית רמת-גן לשעבר עו"ד אביבית נמרודי, חוברת לליעד אילני המועמד לראשות העיר ותרוץ ברשימתו למועצת העיר

עוד חיזוק לרשימתו של ליעד אילני, המועמד לראשות העיר בר"ג: אביבית נמרודי, מצטרפת לרשימתו למועצה. נמרודי מכהנת כחברה במועצת העיר כבר 15 שנים ברציפות, מתוכן 7.5 שנים כסגנית ראש העיר של ראשי העירייה צבי בר וישראל זינגר

 

אביבית נמרודי (41), תושבת שכונת רמת אפעל, נבחרה כבר בגיל 26 למועצת העיר ומכהנת כחברה בה 15 שנים ברציפות, מתוכן 7.5 שנים כסגנית ראש העיר של ראשי העירייה צבי בר וישראל זינגר.

בקדנציה הקודמת עמדה בראש הוועדה לתכנון ובניה בעיר וקידמה תוכניות אב שכונתיות להתחדשות עירונית, לצד דאגה לשיפור תשתיות ואיכות חיי התושבים. היא הובילה את הליך הטמנת קו המתח הגבוה בשכונת חרוזים, אשר היווה מטרד סביבתי ובריאותי ארוך שנים לתושבי השכונה ובמקומו קידמה הקמת אשכול גני ילדים. בנוסף, הובילה את תכנון והקמת בית הספר התיכון "בגין" במזרח העיר.

נמרודי תשתלב במקום בכיר ביותר ברשימת רמת-גן שלנו בראשותו של המועמד לראשות העירייה ליעד אילני. נמרודי: "התואר "משרתת ציבור" טומן בחובו כל כך הרבה אור. אני רוצה להמשיך ולעשות, לשנות, לעזור ולהשפיע על קידום תהליכים משמעותיים למען תושבי העיר היקרים לי. אני רוצה להבטיח חינוך מצוין לבנות שלי, לדאוג לעיר תוססת מלאה בתרבות לנפש, ירוק לנשמה ובתושבים שיהיו גאים שהם חלק מהעיר הנפלאה הזו. אני מכירה את ליעד אילני כעשר שנים ורואה בו מנהיג חזק ואמיץ. המנהיג הראוי להוביל את העיר הנפלאה שלנו לימים טובים יותר. החיים הפוליטיים כמנהגם הפגישו אותנו משני צידי המתרס.

"גם כשהיינו ״יריבים״ פוליטיים, תמיד ידענו לשמור על ידידות טובה המבוססת על אמון והכרה בעובדה ששנינו רוצים בטובת העיר ותושביה. תמיד ידענו להקשיב, לכבד ואף לפעול יחד למען מטרות משותפות ללא פנקסנות של קואליציה ואופוזיציה. סל הערכים שלי זהה לזה של ליעד, אנו רואים עין בעין את הצרכים בפיתוח והתחדשות העיר, השקעה מרבית במערכת החינוך, שיפור המרחב הציבורי ותשתיותיה. למדנו לעבוד יחד לאורך השנים ואני בטוחה שאוכל לקדם יחד איתו אידיאולוגיה וחזון משותף.

"ליעד וחבריו לרשימה נתנו בי את האמון ועכשיו נותר לי לבקש את זה של תושבי העיר. יש לנו רשימה אדירה של אנשים טובים, מפעילים חברתיים, אנשי חינוך, אקדמיה ומעש ובעיקר פסיפס רב-גוני של אנשים שהתאגדו והתיישבו יחד סביב שולחן אחד פשוט כי אכפת להם. אני בטוחה שנצליח".

אילני: "אביבית היא אשת חזון ומעש, חזקה ועתירת ניסיון. היא הוכיחה את יכולותיה ומסירותה לתושבי העיר. ההצטרפות של אביבית, שמייצגת אלפי תושבים מכל קצוות העיר, היא תוספת כח גדולה בדרך שלנו לניצחון. רמת-גן רוצה לחזור להיות עיר בשביל כולם".

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות