ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

תל אביב: תינוקת ננעלה ברכב וחולצה בשלום על ידי מתנדבי ידידים • ״הוצאתי את התינוקת מהרכב ולשמחתי למרות החום מצבה היה טוב״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת שננעלה בשגגה ברכב, ברחוב צביה לובטקין בתל אביב.

ישראל יהודה, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והוציא את קריאת החירום למתנדבי האזור. שי שלום כהן, מנהל צוות ת"א מזרח, יחד עם יוסף אביטבול, מתנדב סניף ת"א, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

שי מספר: ״מיד עם קבלת קריאת החירום עזבתי את מקום עבודתי ומיהרתי לכתובת האירוע. הייתה התקהלות גדולה סביב הרכב ומזג האויר היה חם מאוד. הוצאתי את ערכת הפתיחה ובזריזות וללא קושי פתחתי את דלת הרכב. לשמחתי מצבה של התינוקת היה טוב. התחושה של עזרה לזולת, ובפרט סיוע בחילוץ מרכב נעול, נותנת סיפוק אדיר בכל פעם מחדש״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

קרדיט תיעוד: ידידים

דף הבית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות