ניוזים חמיםחדשותבריאות

עובדי כללית למען חיילי צה״ל וכוחות הביטחון: צוות מרפאות כללית בלוד, רמלה ובאר יעקב תרמו כספים ורכשו ציוד, מזון ופינוקים לחיילים באלפי שקלים והעבירו עשרות ארגזים לחיילים וכוחות הביטחון

זיוה ששון, מזכירה בכירה במינהלת מור״ל, מחוז מרכז כללית: "מאז יום שבת החיים שלנו השתנו, הם שברו לנו את שמחת החיים של העם הזה, אבל אנחנו חזקים ומאוחדים ואין לנו ברירה אחרת. אני רואה את ההירתמות של כולם, יש המון רצון טוב והתגייסות מלאה וביחד ננצח"

עובדי כללית למען חיילי צה״ל וכוחות הביטחון: צוות מרפאות כללית בלוד, רמלה ובאר יעקב תרמו כספים ורכשו ציוד, מזון ופינוקים לחיילים באלפי שקלים והעבירו עשרות ארגזים לחיילים וכוחות הביטחון.
זיוה ששון, מזכירה בכירה במינהלת מור״ל, מחוז מרכז כללית: "באנו ביום ראשון לעבודה אחרי השבת השחורה, היינו שרויים בדיכאון וחיפשנו מה לעשות למען החיילים וכוחות הביטחון שעזבו הכל ויצאו מהבית בלא כלום כדי להגן עלינו ועל המדינה. הצעתי את הרעיון לאיסוף כספים ומשלוח ארגזים ותוך דקות אחדות כולם התגייסו, יחד עם המנהלים האדמניסטרטיבים של המרפאות הצלחנו לגייס סכום כסף מכובד ורכשנו מצרכים וציוד פרקטי. מאז יום שבת החיים שלנו השתנו, הם שברו לנו את שמחת החיים של העם הזה, אבל אנחנו חזקים ומאוחדים ואין לנו ברירה אחרת. אני רואה את ההירתמות של כולם, יש המון רצון טוב והתגייסות מלאה וביחד ננצח. החיילים עבורנו הם ערך עליון – מה שהם צריכים עכשיו זה חבילות מלאות באהבה מכל טוב ולדעת שכל עם ישראל מאחוריהם. אפילו דאגנו לשלב ברכה אישית בארגזים, שיחזרו רק בשלום".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות