ניוזים חמיםבריאות

כללית מעניקה מעטפת שירותים רפואיים לתושבי עוטף עזה שהתפנו למלון בעיר גדרה

אוריה קניג, פסיכולוגית בריאות הנפש באשדוד, מחוז מרכז כללית: "מאז פתחנו את השירות, אנו פוגשים כאן מדי יום אנשים עם כוחות בלתי רגילים, כולל ילדים קטנים שהצליחו להתמודד עם מצבים בלתי נתפסים של חוסר אונים. הם ארץ ישראל היפה"

מחוז מרכז בכללית לקח חסות ומעניק שירותים ממוקדים למשפחות מתושבי העוטף ששרדו את התופת ואוכלסו במלון העיר, השירותים כוללים שירותי רפואה ראשונית ומערך בריאות הנפש

כללית ממשיכה להירתם למאמץ הלאומי במסגרת מבצע "חרבות ברזל" וכבר בימים הראשונים ללחימה מחוז מרכז כללית החל במתן מענה רפואי לטובת תושבי עוטף עזה והדרום.
המרפאה הארעית שהוקמה במלון נועדה לשרת את תושבי העוטף והדרום בזמן שהותם תוך התחשבות ממוקדת בצרכיהם.

אוריה קניג, פסיכולוגית בריאות הנפש באשדוד, מחוז מרכז כללית: "מאז פתחנו את השירות, אנו פוגשים כאן מדי יום אנשים עם כוחות בלתי רגילים, כולל ילדים קטנים שהצליחו להתמודד עם מצבים בלתי נתפסים של חוסר אונים. הם ארץ ישראל היפה, בעוד התפקיד שלנו הוא לנסות להבין איך הנפש שלהם מתארגנת נוכח החוויות הקשות שעברו. נמשיך להשקיע את מיטב המשאבים על מנת לסייע להם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות