בחירותניוזים חמיםבריאות

שוטרים עם גורמים נוספים פשטו על בתי עסק בלוד ומצאו אטליז שמכר מאטת קילו בשר ועופות לא ראויים למאכל אדם

שוטרי מחוז מרכז יחד עם רשויות אכיפה אזרחיות בצעו אתמול אכיפה יזומה בבתי עסק בלוד ולצד חשיפת עבירות מס, בטיחות ורישוי מצאו בעסק לאטליז קילוגרמים של עופות שלא ראויים למאכל אדם

 

שוטרי תחנת לוד יחד עם יחידת החילוט במחוז מרכז, לוחמי מתפ"א, מג"ב, טקטית ורשויות אזרחיות ביצעו אתמול החל משעות הבוקר פעילות אכיפה כלכלית נגד חמישה בתי עסק בעיר, לחיזוק המשילות וההרתעה בשילוב זרועות על מנת למקסם ולייעל את יכולת האכיפה בעסקים מול גורמים עבריינים וחייבי מס.

במהלך הפעילות נמצאו ליקויים טכניים תוך הפרת חוק המזומן, הפרת חוק הבטיחות ובניהול ספרי העסק ,עוקל רכב, נגבו חובות וכן בעסק לאיטליז בעיר נמצאו כ-60 קילו של עופות שאינם ראויים למאכל אדם והושמדו.

משטרת ישראל וגורמי האכיפה אזרחיים ימשיכו לפעול בכל הכלים העומדים לרשותן ובשיתוף פעולה על מנת לאכוף את כלל החוקים בכל מקום וזמן, זאת על מנת לשמר את המשילות, יכולת ההרתעה ולהגברת האכיפה הכלכלית למען אוצר המדינה.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות