בריאות

"אמא בריאה = תינוק בריא": סדנה לתזונה בריאה לנשים לאחר לידה

לאחר לידת בתה הבכורה רונה, זיהתה הדיאטנית הקלינית שיר אלפי זגר ממחוז דן-פ"ת בכללית את הצורך במיסוד סדנה ייחודית לאורח חיים בריא לנשים לאחר לידה המתגוררות באזור רמת גן. לרגל שבוע התזונה, הנה כל מה שאתן צריכות לדעת על הסדנה שתיפתח בחודש הבא במרפאת הרצל בר"ג. צפו בסרטון

כשנולדה בתה הבכורה רונה לפני כשנה וחודשיים, הרגישה שיר אלפי זגר מגבעתיים שחסר לה המון מידע בכל הנוגע לניהול אורח בריא בתקופה שלאחר הלידה.

רבות מדובר על בריאות הפעוטות וכיצד הכי נכון לטפל בהם, אבל מה לגבי היולדת? כיצד היא יכולה לבנות תפריט מאוזן ובריא, שיעזור לגוף שלה להסתגל עכשיו משהלידה הסתיימה בשלום? כיצד ניתן לסגל הרגלי שינה בריאים לא רק לרך הנולד, אלא גם, ואולי בעיקר, ליולדת?

מצוידת בתובנה ש"אמא בריאה = תינוק בריא", היא החליטה להקים סדנה לתזונה בריאה לנשים לאחר לידה.

אלפי זגר, העובדת כדיאטנית קלינית במחוז דן-פ"ת בכללית, הקימה את הסדנה במסגרת עבודתה מיד לאחר שובה מחופשת הלידה.

 

אכילה נכונה, שינה נכונה ומה שביניהן

 

"זו סדנה שמקבלים בה טיפים להרגלי אכילה נכונה, טיפים להרגלי שינה נכונים. הנשים המשתתפות יפגשו פיזיותרפיסטית של רצפת האגן וייפגשו גם עם עובדת סוציאלית", היא מספרת כעת, עם פתיחת הרישום לסדנה.

הסדנה תיפתח בחודש הבא ומיועדת למטופלות כללית מאזור רמת גן-גבעתיים. היא תיערך בימי שלישי בערב ותתפרסם על פני שמונה מפגשים, אשר ייערכו במרפאת הרצל ב' של כללית (הרצל 34 רמת גן קומה 1).

עם ציון שבוע התזונה והתזונאים בישראל, המצוין השבוע (4-10.6.23), מספרת אלפי זגר בסרטון המצורף בראש הכתבה על הסדנה ועל הרקע להקמתה.

לפרטים לגבי עלויות, הנחות ללקוחות כללית מושלם, מועדי המפגשים ועוד, ניתן להתקשר למוקד הסדנאות של מחוז דן-פ"ת בכללית בטלפון שמספרו 03-9766111 (שלוחה 3), או לשלוח מייל ל: dpsadnaot@clalit.org.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות