ניוזים חמיםבריאות

ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן- פ"ת בכללית בראיון מיוחד לתקופה: על מרפאות המפונים במחוז, בריאות הנפש, העובדים שגויסו והעובדים שמתנדבים

ד"ר רייכנברג: "אני רוצה לציין כשמונים מהעובדים שלנו שגויסו בצו 8, אתם גיבורים, אנחנו מתפללים לשובכם בשלום בריאים ושמורים מכל משמר"

ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן- פ"ת בכללית בראיון מיוחד לתקופה: על מרפאות המפונים במחוז, בריאות הנפש, העובדים שגויסו והעובדים שמתנדבים: "ימים מאוד לא פשוטים עוברים עלינו כיום, אבל גם היום ודווקא היום אנחנו כאן כדי להמשיך לתת שירותי רפואה מצוינים לכל המטופלים שלנו. אנחנו במחוז כ 500 אלף מטופלים אבל כעת הצטרפו אלינו הרבה מאוד מפונים הן מהצפון והן מרצועת עזה. אנחנו נערכנו בבליץ מיידי לפתוח מרפאות עבור המפונים, פתחנו מרפאה מאוד מאוד גדולה בכפר המכבייה שמעניקה שירותי רפואה ראשונית- משפחה וילדים וכמובן בריאות הנפש, הקמנו מרפאות נוספות והקמנו גם ניידת שמסתובבת בין בתי המלון כדי להעניק שירותי רפואה לכל המפונים.
חשוב מאוד לשים דגש היום לכל נושא בריאות הנפש, אזרחים רבים נחשפו לטראומות קשות ביותר ואנחנו מרחיבים מאוד את כוח האדם, גייסנו פסיכולוגיות, עובדות סוציאליות ופסיכיאטרים. אנחנו עורכים היום לתת מענה גם במרפאות המפונים, פתחנו מרכזי טראומה ואנחנו נותנים מענה לכל דורש.
אני רוצה לציין שכשמונים עובדים שלנו גויסו בצו 8. אתם גיבורים, אנחנו מתפללים לשובכם בשלום בריאים ושמורים מכל משמר, וגם לציין את העובדים שלנו- יש לנו 3000 עובדים, כולם עסוקים בהתנדבות בין אם זה בחקלאות ואם זה בלהגיע למרפאת המפונים ולסייע, כל אחד לפי תחומו, וזה מאוד מרגש, לכל משימה שאנחנו מבקשים יש מתנדבים, יש לנו עודף מתנדבים וזה מרגש לראות, זה החוזק שלנו, זו העוצמה שלנו. אנחנו במערכת הבריאות ונמשיך להעניק בריאות וחוסן לאזרחי מדינת ישראל.
ורק יחד ננצח."

כללית דן פ"ת במרפאות המפונים. אלבום פרטי
עובדי כללית דן פ"ת בצו 8. אלבום פרטי
עובדי כללית דן פ"ת מתנדבים. אלבום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות