ניוזים חמיםחדשותבריאות

לבקשת מנהלי בתי החולים, יד שרה מעבה דרמטית את פעילותה לשיקום ראשוני

מתקפת הטרור בחג ומטחי האש מעזה הביאו לעלייה חדה במספר המפונים לבתי החולים ברחבי המדינה

לבקשת מערכת הבריאות ומנהלי בתי החולים נרתמה יד שרה ובפעילות מהירה ומסיבית עיבתה באופן דרמטי את פעילותה למען החולים והפצועים.

כל המרכזים הלוגיסטיים של יד שרה מזרימים ציוד רפואי ושיקומי וכן טכנולוגיות חדשניות להחלמה, לסניפי יד שרה הפרוסים במרבית בתי החולים במדינה.

המתנדבים נרתמו לעבות את משמרות ההשאלה כשהם נחושים להעניק מענה ראשוני מקיף לפצועים ולמשתחררים. הסיוע המלא למשתחררים מאפשר לבתי החולים להתמקד בפעילות החירום ומונעת מצוקת אשפוז קריטית.
לצד עיבוי הפעילות בסניפים, הפעיל מטה אשפוז בית ביד שרה נוהל חירום במסגרתו פועל מערך סיוע רחב היקף להתקנת מיידיות של יחידות אשפוז מלאות ומותאמות אישית לשיקום והחלמה. המערך, הפועל בתיאום עם משרד הביטחון, נועד לאפשר לפצועים ולחולים להשתקם ולהחלים בביתם במקום להזדקק לאשפוז ממושך בבית החולים.

יצויין כי במקביל הודיע מנכ"ל יד שרה משה כהן כי כלל מחלקות הסיוע ביד שרה יפעלו באופן מלא. 125 סניפי יד שרה פועלים בחירום כבשגרה למעט סניפים הפועלים באיזורי לחימה ואין בהם מיגון מלא.

קרדיט: דוברות יד שרה
קרדיט: דוברות יד שרה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות