ניוזים חמיםבריאות

אסנת (אסי) הילר, מנהלת סיעוד בכללית קניון אריאל, התארחה בשבעה באוקטובר בדרום ונרתמה לעזור בטיפול בפצועים "היישוב הפך לשטח צבאי ומייד התגייסתי לסייע ולטפל בפצועים, שרובם הגיעו במצבים מורכבים מאוד. אני חייבת לציין את רוח ההתנדבות של כולם שהייתה בשמיים."

שני בנים ושבעה חתנים ממשפחתה של אסנת גויסו להילחם במלחמה והיא נרתמה לעזור למשפחות שנשארו מאחור "אני מרגישה שליחות גדולה להיות שייכת לעם הזה, בארץ הזו, כחלק מדור הגאולה"

אסנת (אסי) הילר, מנהלת סיעוד במרפאת קניון אריאל, הינה אחות בכל רמ"ח איבריה, תפקיד אותו היא ממלאת באהבה ובמסירות גדולה כבר למעלה מ-40 שנה.

ימים אלה הינם ימים בעלי משמעות גדולה בעבור אסי, משפחתה הינה בעלת שורשים עמוקים בגוש קטיף לאורך כשלושה עשורים, מתוכם 14 שנים ביישוב נצרים. אסי הייתה למעשה לכוח הרפואי הראשוני ביישוב המבודד במשך התקופה, עובדה אשר הובילה אותה למרבה הצער לחוות לא מעט אירועים קשים במרוצת הזמן, זכר לפיגועים הרצחניים מצד ארגוני הטרור ברצועה.

כיום מתגוררת מזה כ-20 שנה באריאל שבשומרון, שם הצליחה משפחתה לבסס מחדש את חייה מאז הגירוש מגוש קטיף. ברמה המקצועית היא משמשת כמנהלת סיעוד במרפאת כללית בקניון אריאל "הקשר עם המטופלים, כמו גם עם הצוות, הוא הדבר החשוב ביותר בעיניי, פרט לאיכות המקצועית והאנושיות שבתפקיד. במיוחד בתקופה שכזו בה אנשים מטבע הדברים מצויים יותר במתח, המרפאה היא מקום שמספק עבורם עוגן. אני מאושרת להיות חלק מאותה חולייה שיכולה ולו במעט להקל על המטופלים בתקופה המורכבת אותה הם חווים".

איפה היית בשבעה באוקטובר?

"בבוקר שמחת תורה התארחנו אצל אחת מבנותיי שגרה ביישוב נווה שבפתחת רפיח. בעודנו בממ"ד בחג עצמו, שמענו בכריזה על האירועים שמתרחשים מסביב. תוך שעות בודדות היישוב כבר הפך לאזור צבאי סגור. בהמשך הוא גם נבחר על ידי הצבא כמקום בו ייקלטו פצועים. ידעו שאני אחות, כך שתוך זמן קצר מצאתי את עצמי נרתמת למשימות השונות. אני חייבת לציין את רוח ההתנדבות של כולם שהייתה בשמיים. שמחתי באפשרות לסייע ולטפל בפצועים, שברובם הגיעו במצבים מורכבים מאוד".

9 מבני המשפחה מגויסים

"זכינו למשפחה  ענפה בת 11 ילדים, מתוכם 10 כבר נשואים ומיושבים בכל אזורי הארץ, אנחנו משפחה שורשית מאוד 2 בנים ו-7 חתנים מגויסים אצלנו בשלב זה, רובם ככולם ביחידות קרביות. חלק מהם נלחמים ממש באזור בו גרנו, ואחרים בגבול הצפון ובאיו"ש. הידיעה שהם בחזית לא פשוטה, אך ברורה, נרתמתי מיד לתמוך ולסייע לנשותיהם במה שיכולתי. חשוב לי להוסיף שאני מרגישה שליחות גדולה להיות שייכת לעם הזה, בארץ הזו, כחלק מדור הגאולה".

 

אסנת. האחות האמיצה מאריאל. צילום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות