ניוזים חמיםבריאות

מטופלי כללית בפ"ת, הכירו את המרפאה החדשה בקניון הכיכר

המרפאה, שכבר פתוחה לתנועת מטופלות ומטופלים, משתרעת על שטח של 1,500 מ"ר וכוללת שירותי רפואת נשים, משפחה וילדים ולצדם מכון חדיש להתפתחות הילד. מנהלת מינהלת פתח תקוה בכללית, ד"ר וניה וולך: נוסיף להרחיב שירותים באמצעות מיטב הצוותים הרפואיים

כללית, קופת החולים הגדולה במדינה, מרחיבה ומעצימה את שירותיה בעיר פתח תקוה, עם השקת מתחם חדש ורחב ידיים, שנפתח לתנועת מטופלים בקניון הכיכר שבשכונת כפר גנים ג'. המתחם נפתח לפעילות בשתי פעימות. לפני כשבועיים החלה לפעול מרפאה המתפרסת על שטח של 750 מ"ר ואשר מעניקה שירותי רפואת נשים, משפחה וילדים. בשבוע שעבר הועתקו למתחם החדש שירותי המכון להתפתחות הילד אורלנסקי, וביחד מאכלסת כעת כללית בקניון 1,500 מ"ר של בריאות לרווחת תושבות ותושבי העיר פתח תקוה. מרפאת גנים, בניהולו של ד"ר שי קפלן, ממשיכה לפעול כל העת במקביל בקניון גנים הצמוד.

 

ליווי הריון ע"י מיילדת ומרפאת צוואר הרחם

 

דגש מיוחד מושם במרפאת קניון הכיכר החדשה על תחום רפואת הנשים, אשר ניתנים על ידי צוות המונה חמישה רופאות ורופאים, שבע אחיות ושירותי משרד. האחיות במרפאת כללית החדשה מעניקות מנעד רחב של שירותים ובהם: חלבון עוברי, סקר ביוכימיה, IVF, העמסת סוכר, עירויי ברזל, זריקות פוריות וכן ליווי היריון החל מחודש ראשון באמצעות מיילדות של מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון) מקבוצת כללית. בנוסף פועלת במקום מרפאת צוואר הרחם, ניתנים שירותי אולטרסאונד (כולל סקירות), סונר גינקולוגי תלת ממדי – ועוד.

את שירותי רפואת הנשים מנהל ד"ר ערן פורן, עד לאחרונה מנהל מרכז בריאות האישה במרפאת רוטשילד במרכז העיר; ואילו את שירותי רפואת המשפחה והילדים מנהלת ד"ר אוקסנה אדן, מומחית ברפואת משפחה ובעלת ניסיון של 15 שנים בניהול מרפאת כללית בקניותר נס ציונה, תפקיד במסגרתו הדריכה סטודנטים, מתמחים ורופאים צעירים. רופאת הילדים הנכנסת היא ד"ר אליני בלנק, שלה ניסיון רב בעבודה עם ילדים במסגרת עבודתה בבית החולים שניידר לרפואת ילדים.

המנהלת האדמיניסטרטיבית של מרפאת קניון הכיכר החדשה של כללית היא נועם נחמני, שלה ניסיון רב בעבודה במרפאת רוטשילד, ואילו מנהלת הסיעוד היא אורנה יוגב, אשר שימשה כמנהלת הסיעוד במרפאת ברקמן במרכז העיר, ואשר נחשבת לאשת מקצוע מוערכת ומובילה בתחומה.

בתקופה הקרובה צפויים להשתלב במרפאה גם רופאים יועצים בתחומי אורתופדיה וכאב.

 

 

 

צילום דוברות כללית דן פת

 

חדש, מרווח ומעוצב במיוחד בשבילכם

 

מנהלת מינהלת פתח תקוה בכללית, ד"ר וניה וולך, מברכת על פתיחת המתחם הרפואי החדש ואומרת: "מרפאת קניון הכיכר הינה מרפאה חדשה, מעוצבת ומרווחת. במרפאה שירותי רפואה ראשונית (משפחה וילדים) בניהולה של ד"ר אוקסנה אדן ורפואת נשים בניהולו של ד"ר ערן פורן. כמו כן, במרפאה יינתנו שירותי התפתחות הילד.

"נוסיף לדאוג להרחבת שירותי הבריאות העומדים לטובת מבוטחינו בעיר פתח תקוה ברמה המקצועית והשירותית הטובה ביותר – כפי שרק כללית יודעת לספק!"

צילום דוברות כללית דן פת
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות