בריאות

חגית שהצטלמה לעיתים נדירות, מחייכת היום למצלמה "עכשיו אני יכולה להצטלם גם אם אני לא מאופרת ולא מסודרת, כשאני רואה את עצמי יפה במראה זה עושה לי כיף."

את הניתוח וההזרקות ביצע ד"ר מיכאל משה, מומחה לכירורגיה פלסטית, אשר נבחר והוכשר על יד ד"ר מוסקונה, מבכירי המנתחים פלסטיים בארץ ובעולם. ניתוח אף מצריך מיומנות רבה, ידע וראיה אסתטית, יש לשים דגש על עצם האף, עובי האף, נחיריים, קצה האף וחיבור עצם האף בין הגבות. כל אלה מאפשרים ליצור אף טבעי ופרופורציונאלי לפנים. ד"ר משה עבד לפי דגשים אלו והעניק לחגית אף קטן ומעודן יותר, טבעי ומתאים פרופורציונאלית למבנה פניה.

ד"ר משה: "עיבוי עצמות לחיים בנשים מבוגרות יותר זה בעצם הניסיון שלנו להתמודד עם תהליכי ההזדקנות. העצם נספגת, העור צונח, רקמת השומן וכל השכבות צונחות לכיוון אמצע הפנים ולכן אנחנו רואים מידי פעם העמקה של הקמטים אף- שפה. הפתרונות מורכבים, חלק מהפתרון זה הזרקה ועיבוי עצמות הלחיים. החזרת נפח לעצם הלחי מותחת ומנסה להחזיר לאחור את התהליכים. היא נעשית בשיטות מתקדמות המאפשרות לקבל את התוצאה הרצויה.

אורי מוסקונה, מנכ"ל מרפאות מוסקונה: "זה הבוטוקס של הדור החדש. אנחנו מנסים למצוא כל הזמן פתרונות חדשים על מנת לצמצם את זמן ההמתנה וזמן ההחלמה, שזה בעצם מה שאנשים רוצים- לחזור מהר לשגרה. בוטוקס הדור החדש מאפשר להגיע לרמת דיוק מאוד גבוהה ורמת הכאב יורדת משמעותית ואז בביקורות זה חוסך הזרקות חוזרות כי החשש שצד אחד יהיה יותר גבוה לא קיים וגם, אחרי ההזרקה שלנו אין את הנפיחויות. ניתן לחזור לשגרה אפילו באותו היום."

ד"ר רוני מוסקונה: "חגית עברה ניתוח אף בשיטה הסגורה, בה אין את החתך מתחת לאף ולכן ההחלמה מהירה יותר. יש פחות צלקות ופחות נפיחות באף. הניתוח הזה מחייב ניסיון רב מאחר וחלק גדול מהניתוח לא רואים, חצי על עיוור. בשיטה הסגורה ניתן לקבל תוצאות ממש עדינות, טבעיות ויפות."

נוסף על ניתוח אף, חגית עברה הזרקות למראה צעיר ללא ניתוח: בוטוקס הדור החדש, עיצוב שפתיים בשיטת 7 האלמנטים, מילוי קמטים בצדי האף, קמטי הבעה, ועיצוב עצמות לחיים. גם בתחום ההזרקות שמים דגש רב על תוצאה טבעית, משתמשים בחומרים הכי איכותיים ועובדים בשיטות מתקדמות שפותחו במרפאות מוסקונה.

חגית לאחר הניתוח: "זה כיף! עכשיו אני יכולה להצטלם גם אם אני לא מאופרת ולא מסודרת, כשאני רואה את עצמי יפה במראה זה עושה לי כיף."

דה ניו סלפי. הפרק של חגית גד

דה ניו סלפי– The New Selfie הינה תכנית חדשה ומרתקת בת 10 פרקים המתעדת סיפורים אישיים לאחר ניתוחים כושלים. לאחר שאבדה תקוותם של המשתתפים, מרפאות מוסקונה הגשימו את חלומם בניתוחים מורכבים שהצליחו להחזיר להם את האישיות והביטחון. בתכנית The New Selfie בהגשת סנדרה ריגלר ולירן כוהנר, אנו מתוודעים בכל פרק לסיפור אישי מרגש שבו המשתתפים עוברים טיפולים כגון: ניתוחים פלסטיים, הזרקות מתקדמות לצעירות ופיסול פנים ללא ניתוח למבוגרות בשיטות המתקדמות והאיכותיות ביותר. התכנית בשיתוף מרפאות מוסקונה- מהמובילים בתחום הרפואה האסתטית והניתוחים הפלסטיים, כל הניתוחים וההזרקות בוצעו ע"י מנתחים פלסטיים מומחים. אתם מוזמנים לצפות בסיפורים האישיים הנוגעים ללב וכמובן בשינוי הדרמטי שעבר כל משתתף בעקבות התכנית.

לינק לפרק של חגית גד

למוקד קביעת תורים במרפאות מוסקונה: 03-7442828

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות