סוף עצוב: אותרה בחוף הבונים גופתו של הנעדר איימן ספיה, שנכנס לים בעתלית ומאז נעלם

המשטרה איתרה וזיהתה בחוף הבונים את גופתו של הנעדר איימן ספיה, שנעדר מזה ארבעה ימים לאחר שנכנס לים בחוף נווה ים בעתלית ומאז לא נמצא

 

בתום 4 ימי חיפושים אחר איימן ספיה, תושב כפר יאסיף בן 29, הנעדר אותר היום על ידי המשטּרה, זוהה על ידי בן המשפחה בחוף הבונים ומותו נקבע על ידי גורמי רפואה.

המנוח נראה לאחרונה בתאריך 24.5.20 בעת שנכנס לרחוץ בחוף נווה ים סמוך לעתלית, כאשר משטרת ישראל השקיעה את מיטב הכוחות המבצעיים והיכולות הטכנולוגיות לשם איתורו, תוך שילוב מגוון יחידות מקצועיות שהתמקדו בסריקות לאורך רצועת החוף, מהאוויר, מהים והיבשה.

היום בשעות הצהריים מסוק המשטרה הצליח לאתרו סמוך לחוף הבונים ונציג המשפחה זומן על מנת להשלים את הליך הזיהוי. המשטרה ממשיכה ללוות את המשפחה גם כעת, ותמשיך ללוות אותה ככל שיידרש.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות